Δύσκολα ο Ολυμπιακός τη Δάφνη Αγίου Δημητρίου-Τι δήλωσαν Παντελάκης και Τίκβιτς

Ο Ολυμπιακός δυσκολεύτηκε μέσα στη Δάφνη Αγίου Δημητρίου αλλά στο τέλος πήρε την νίκη με κορυφαία την Τόμας.

Διαιτητές: Παυλόπουλος-Γαρινή
Δεκάλεπτα: 14-14, 27-33, 46-51, 62-69
ΔΑΦΝΗ ΑΓ. ΔΗΜ. (Μπουμπούς): Τζέιμς 16, Αλεξανδρή 13, Σουλτάνη, Γούναρη 6(2), Τετενέ 4, Σίντομ 13, Μπράουν 10.
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ (Παντελάκης): Τόμας 23(2), Σταμάτη 3(1), Αυτζή 2, Παυλοπούλου 4(1), Νικολοπούλου, Σωτηρίου 8, Τίκβιτς 20, Τζόνσον 9, Κοσμά.


Ο Γιώργος Παντελάκης δήλωσε μετά το παιχνίδι ότι: «Κατορθώσαμε και πήραμε μία ακόμα νίκη, φτάνοντας τις 100 συνεχόμενες σε όλες τις εγχώριες διοργανώσεις. Είμαστε σίγουρα χαρούμενοι για αυτό και θέλουμε να συνεχίσουμε έτσι. Σήμερα προσπαθήσαμε να διαχειριστούμε την κούρασή μας από το παιχνίδι με την Carolo Basket στην Ευρωλίγκα. Παράλληλα δεν χρησιμοποιήσαμε κάποιες από τις αθλήτριές μας για να πάρουν ανάσες. Η Δάφνη είναι μία πολύ καλή ομάδα με έξι πολύ καλές παίκτριες, μας πίεσε πολύ, όμως αυτό που κρατάμε είναι η νίκη».

Η Ιβάνα Τίκβιτς, υποστήριξε μετά την αναμέτρηση πως: «Από την μεριά μου θέλω να ευχαριστήσω τις συμπαίκτριές μου που με έχουν βοηθήσει όλο αυτό το διάστημα για να εγκλιματιστώ στην ομάδα. Ηταν ένα καλό παιχνίδι για μας και συνεχίζουμε αήττητοι στο πρωτάθλημα. Αρχίζω και ανεβάζω ρυθμούς, με βοηθάει πολύ το γεγονός ότι αγωνίζομαι και στο ελληνικό πρωτάθλημα και δίνω πάντα τον καλύτερο εαυτό μου όποτε μου ζητήσει ο προπονητής μου να περάσω στο παρκέ».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια