Στιγμές χαλάρωσης είχαν
την ευκαιρία να ζήσουν οι γυναίκες του ΠΑΟΚ μετά τη νίκη τους επί τον Αθηναϊκό,
αφού επισκέφθηκαν τις εγκαταστάσεις κεντρικού ξενοδοχείου και, συγκεκριμένα, το spa και το
υδρομασάζ, προκειμένου να χαλαρώσουν από το έντονο πρόγραμμα προπονήσεων και
αγώνων.
Η επίσκεψη ήταν μία
προσφορά του ξενοδοχείου και για την επίσκεψη ευχαριστούν τόσο το Egnatia Palace
και, ιδιαίτερα, τον ιδιοκτήτη του κ. Λευτέρη Μπουτσιούκη.























0 Σχόλια