«Χαλάρωσαν» μετά τη νίκη οι γυναίκες του ΠΑΟΚ-Φωτορεπορτάζ

Στιγμές χαλάρωσης είχαν την ευκαιρία να ζήσουν οι γυναίκες του ΠΑΟΚ μετά τη νίκη τους επί τον Αθηναϊκό, αφού επισκέφθηκαν τις εγκαταστάσεις κεντρικού ξενοδοχείου και, συγκεκριμένα, το spa και το υδρομασάζ, προκειμένου να χαλαρώσουν από το έντονο πρόγραμμα προπονήσεων και αγώνων.

Η επίσκεψη ήταν μία προσφορά του ξενοδοχείου και για την επίσκεψη ευχαριστούν τόσο το Egnatia Palace και, ιδιαίτερα, τον ιδιοκτήτη του κ. Λευτέρη Μπουτσιούκη.




Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια