Αποχωρεί από την Αθλητική Ακαδημία Καλαμαριάς ο Βασίλης Κούγκας-Τι δήλωσε ο προπονητής του

Ο προπονητής της Αθλητικής Ακαδημίας Καλαμαριάς, Βενιζέλος Κασιολας ανακοίνωσε ότι ο Βασίλης Κούγκας θα αποχωρήσει απ' την ομάδα για μια νέα ζωή στην Κρήτη.
«Είναι μέλος της ομάδας από την πολύ πρώτη χρονιά της ύπαρξης του σωματείου. Τον ευχαριστώ απ' τα βάθη της ψυχής μου για όλη την απίστευτη προσφορά του σε εμένα και στην ομάδα. Ο αρχηγός μας, έδινε το παράδειγμα με τη φυσικότητα της ζωής του, με τη θετική του ενέργεια και με την εργατικότητα του στο γήπεδο. Ο πολύ ικανός play maker, ο οποίος ήταν και βασικός συντελεστής για την άνοδο της ομάδας στην Γ1 κατηγορία, ήταν για μένα ένας αληθινός φίλος. Βασιλάρα δε θα ξεχάσω τις άφθονες όμορφες στιγμές που μοιραζόμαστε τα τελευταία εννέα χρόνια μαζί. Τις προπονήσεις μας, τα τσιπουράκια μας και τις κουβεντούλες μας. Σε κάθε αγώνα που σε είχα πλάι μου με έκανες να νιώθω την ασφάλεια ότι έχω έναν άσσο στο μανίκι μου. Σε ευχαριστώ για όλα αδελφέ μου. Καλό ταξίδι και καλή σταδιοδρομία ότι κι αν κάνεις. Η πόρτα της ΑΑΚ θα είναι πάντα ανοιχτή για σένα», τόνισε ο προπονητής της ομάδας.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια