Παρελθόν από τον ΓΣ Μενεμένης ο Δημήτρης Μανιάτης

Ο πρώην πλέον προπονητής των ανδρών του ΓΣ Μενεμένης, ανάρτησε πριν από λίγο την ακόλουθη δήλωση:

«Βρισκόμαστε στα μέσα του πρωταθλήματος και έχοντας εικόνα από όλες τις ανταγωνίστριες ομάδες μπορούμε όλοι να συμφωνήσουμε σε ένα συμπέρασμα: Μπορούμε να νικήσουμε σχεδόν όλες τις ομάδες του ομίλου! Μέσα από έλλειψη προπονήσεων, από προβλήματα, από εμπόδια, ο στόχος της παραμονής είναι αρκετά εφικτός και είμαι σίγουρος ότι η ομάδα θα τον πετύχει.

Στην πορεία της επίτευξης του στόχου όμως, δεν θα μπορέσω να συμμετέχω και εγώ ως προπονητής. Αλλαγές στις επαγγελματικές μου υποχρεώσεις, μου στερούν τη δυνατότητα να ανταποκρίνομαι στα καθήκοντά μου. Για αυτό λοιπόν, εύχομαι κάθε επιτυχία στον καθένα σας και στην ομάδα συνολικά. Καλή συνέχεια. Με τις νίκες».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια