Στο πρώτο φιλικό
προετοιμασίας ενόψει της νέας χρονιάς ο ΑΟ Αγρινίου κέρδισε στην Ακράτα τον
τοπικό Γυμναστικό Σύλλογο με 68-57. Το παιχνίδι αποτέλεσε ευκαιρία για τον
προπονητή Γιάννη Διαμαντάκο να δει την κατάσταση των παικτών μας στις πρώτες
ημέρες της προετοιμασίας με αντίπαλο μια δυνατή ομάδα που έχει στόχο να
πρωταγωνιστήσει στη Γ΄ Εθνική την ερχόμενη σεζόν.
Το επόμενο φιλικό είναι
την Κυριακή στις 20:30 με αντίπαλο τον ΠΑΣ Γιάννινα στα πλαίσια του 1ου
τουρνουά «Μαργαρίτα Σαπλαούρα» που θα διεξαχθεί στο κλειστό γυμναστήριο του ΔΑΚ
Αγρινίου.
O προπονητής της ομάδας Γιάννης Διαμαντάκος δήλωσε μετά
το φιλικό:
«Ήταν το πρώτο φιλικό
παιχνίδι της σεζόν. Δεν έχει φυσικά καμία σημασία το αποτέλεσμα και η νίκη.
Εμείς θέλαμε να δούμε όλα αυτά που έχουμε δουλέψει αυτό το 20ήμερο, σε τι βαθμό
τα έχουν αφομοιώσει οι παίκτες. Ήταν πολύ καλό και σκληρό παιχνίδι απέναντι σε μια
ομάδα, η οποία έχει ενισχυθεί αρκετά και έχει υψηλούς στόχους στη Γ΄ Εθνική.
Μας βοήθησε πάρα πολύ το γεγονός ότι βρήκαμε αξιόλογους αθλητές απέναντί μας.
Σε γενικές γραμμές μπορούμε να πούμε ότι είμαστε σε καλό δρόμο, αλλά μην
ξεχνάμε ότι τα φιλικά δεν έχουν καμία απολύτως σημασία και είναι απλά μία
εικόνα, η οποία για να έχει αξία, πρέπει να έχει συνέχεια. Και η συνέχεια
μπορεί να έρθει μέσω της δουλειάς στην προπόνηση και της βελτίωσης κάθε μέρα
που περνάει.
Την Κυριακή και τη Δευτέρα
έχουμε το τουρνουά για τη Μαργαρίτα, που όλοι περιμένουμε για να τιμήσουμε τη
μνήμη της. Καλούμε κοντά μας όλο το μπασκετικό, και όχι μόνο, κοινό της πόλης
να έρθει στο γήπεδο. Σχετικά με το αγωνιστικό κομμάτι θα είναι δύο τεστ ακόμα
πιο δυνατά, τα οποία θα μας βοηθήσουν ακόμα περισσότερο και τα οποία αποτελούν
μέρος της προετοιμασίας της ομάδας, έτσι ώστε μέχρι το πρώτο επίσημο παιχνίδι,
που θα είναι με τη Νίκη Βόλου εκτός για το θεσμό του Κυπέλλου Ελλάδος, να
είμαστε όσο το δυνατόν πιο έτοιμοι. Κλείνοντας επαναλαμβάνω ότι δεν έχουν καμία
σημασία τα αποτελέσματα στα φιλικά, δε γίνεται κανείς πρωταθλητής φθινοπώρου ή
χειμώνα και εμάς μας ενδιαφέρει στο τέλος της σεζόν να έχουμε πετύχει το στόχο
μας. Και γι΄ αυτό χρειάζεται πάρα πολλή δουλειά».
Media day το Σάββατο
Το Σάββατο στις 18:00 στο
κλειστό του ΔΑΚ Αγρινίου θα γίνει η media day του ΑΟ Αγρινίου. Το τεχνικό τιμ
και οι παίκτες της ομάδας θα μιλήσουν στους εκπροσώπους των Μέσων Μαζικής
Ενημέρωσης στις πρώτες συνεντεύξεις ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου.




















0 Σχόλια