Tη νίκη με σκορ 89-57 επί
του Ερμή Αγιάς πήρε ο Ηρακλής σε φιλική αναμέτρηση που έγινε στη Λάρισα. Εκτός
από τον Ερμή Αγιάς έμεινε ο πολύπειρος Νέστορας Κόμματος.
Μετά το τέλος του
αγώνα η διοίκηση του Ερμή Αγιάς παρέθεσε γεύμα στις δυο ομάδες με τον Ηρακλή να
ευχαριστεί θερμά για την άψογη φιλοξενία.
Ο Ηρακλής αγωνίστηκε στο
τελευταίο δεκάλεπτο με τους Φίλιο, Τσούκα, Πετανίδη, Κωστίκα και τον Αθανασούλα
μόνο απο τους «μεγάλους».



















0 Σχόλια