Τιμήθηκε ο Γιάννης Σφαιρόπουλος από τον Απόλλωνα Καλαμαριάς-Φωτορεπορτάζ

Ο Απόλλων Καλαμαριάς τίμησε τον δικό του άνθρωπο, παλιό παίκτη και προπονητή, Γιάννη Σφαιρόπουλο σε μια όμορφη και ζέστη εκδήλωση με την παρουσία του Δημάρχου Καλαμαριάς Θεοδόση Μπακογλίδη, του επικεφαλής του Ερασιτέχνη Τάκη Μπαλτίδη, παλαιών συναθλητών του και πρώην παικτών του κόουτς στον Απόλλωνα, φίλων και αθλητών των ακαδημιών και της ανδρικής ομάδας και φιλάθλων του συλλόγου.

O πετυχημένος Ελληνας τεχνικός σε δηλώσεις του μετά το τέλος της βράβευσης μίλησε για τον Απόλλωνα, αναφέροντας:

«Eίναι ιδιαίτερη στιγμή όταν σε τιμάει η ομάδα σου. Ο Απόλλων είναι η ομάδα που πέρασα πολλά χρόνια από τη ζωή μου, όχι μόνο από την μπασκετική μου πορεία. Είδα φίλους προπονητές, συμπαίκτες, παράγοντες. Ο Απόλλων είναι μέσα στην καρδιά μου. Είναι η προσφυγική ομάδα, η ποντιακή ομάδα της Θεσσαλονίκης, κάποιοι το ξεχνάνε αυτό. Οι ξεριζωμένοι πρόσφυγες πήγαιναν για να δουν τη μεγάλη ομάδα του Απόλλωνα Καλαμαριάς για να παίζει. Αισθάνομαι τιμή που είμαι μέλος του Απόλλωνα. Αυτά που έζησα και έμαθα εδώ, προσπάθησα να τα βελτιώνω εδώ χρόνο με το χρόνο και με βοήθησαν πάρα πολύ στην καριέρα μου».  



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια