Μετά από μια πολύ επιτυχημένη
συνεργασία που κράτησε πέντε χρόνια, δεν θα συνεχίσουν μαζί τη νέα χρονιά ΔΕΗ
και Βαγγέλης Κεραμάρης. Μετά από συζήτηση που είχαν οι δύο πλευρές δεν υπήρξε
συμφωνία και έτσι οι δρόμοι τους χωρίζουν.
Ο Κεραμάρης στα πέντε
χρόνια στην ΔΕΗ ήταν ο αρχηγός της ομάδας, πρώτος σκόρερ με μέσο όρο 28.5
πόντους και πρώτος σε συμμετοχές και βοήθησε από την πρώτη του κιόλας χρονιά να
ανέβει κατηγορία (από την Γ2 ΕΚΑΣΘ στην Γ1).
Χωρίς προσθήκες πολλών
παικτών κατάφερε να έχει μια αξιοπρεπέστατη πορεία τα επόμενα χρόνια στην Γ1
ΕΚΑΣΘ μέχρι και πέρσι, όπου η ομάδα λόγω του ηλικιακού περιορισμού αν και
σώθηκε αγωνιστικά τελικά δηλώθηκε στην Γ2 ΕΚΑΣΘ.
Η περσινή χρονιά ήταν μια
χρονιά υπομονής για τον Κεραμάρη, αλλά η χθεσινή κουβέντα που κράτησε τέσσερις
ώρες με τους διοικούντες και τον προπονητή της ΔΕΗ Δαμιανό Αμανατίδη δεν έβγαλε
κάποιο θετικό αποτέλεσμα.
Ο πρώτος σκόρερ των εποχών
των πρωταθλημάτων της ΕΚΑΣΘ θα αναζητήσει τις επόμενες μέρες την επόμενή του
ομάδα. Ήδη είναι σε συζητήσεις με κάποιες ομάδες και μέσα στην επόμενη εβδομάδα
θα πάρει την τελική του απόφαση για τη συνέχιση της καριέρας του.

















0 Σχόλια