Η Τζέσικα Τόμας στον Ολυμπιακό-Οι πρώτες της δηλώσεις

Ο Ολυμπιακός ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας του με την Τζέσικα Τόμας. Η Αμερικανίδα αθλήτρια (ημερομηνία γέννησης 27/10/1994), έχει ύψος 1,68μ. και αγωνίζεται ως γκαρντ.

Προηγούμενες ομάδες

2013-2017 Miami Hurricanes (NCAA)
2017-2018 Lulea Basket (Σουηδία)

Η Τζέσικα Τόμας δήλωσε στο www.olympiacossfp.gr:

«Νιώθω τέλεια μετά από αυτήν την εξέλιξη της καριέρας μου. Είμαι ενθουσιασμένη για αυτήν την ευκαιρία που μου δίνει ο Ολυμπιακός. Με όποιον αθλητή και να έχω συζητήσει, ο οποίος έχει εμπειρία από την Ευρώπη, μου έχει πει τα καλύτερα για τον Ολυμπιακό και την μεγάλη ιστορία που ακολουθεί αυτόν τον σύλλογο. Για αυτό είμαι και πολύ ικανοποιημένη που θα αγωνιστώ σε αυτό το επίπεδο με τον Ολυμπιακό.

Ταυτόχρονα, μου αρέσει πάρα πολύ που θα αγωνιστώ στην Ευρώπη και θα παλέψουμε με την ομάδα μου για την είσοδό μας στους ομίλους της Ευρωλίγκας. Δουλεύω ήδη σκληρά εδώ στην Αμερική και θέλω να νικάω. Από όσο γνωρίζω και ο Ολυμπιακός αυτό θέλει και είναι κάτι που με γεμίζει ως αθλήτρια. Θέλω να έρθω στην Ελλάδα και να δώσω τα πάντα για αυτήν την ομάδα.

Τέλος θέλω να πω στον κόσμο μας ότι θα κάνω ότι μπορώ για να φέρω τίτλους και επιτυχίες. Υπόσχομαι ότι θα δουλέψω πολύ για να πετύχουμε τους στόχους μας και είμαι σίγουρη πως η σεζόν που έρχεται, θα έχει πάρα πολλές επιτυχίες».


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια