Παίκτης του ΑΟ Αγρινίου θα είναι τη νέα χρονιά ο Διονύσης
Καπινιάρης. Ο 27χρονος γκαρντ που φέτος αγωνίστηκε στη Β΄ Εθνική με τα χρώματα
της ΕΚ Καβάλας πανηγυρίζοντας την άνοδο στην Α2 Εθνική Κατηγορία, συμφώνησε με
τη διοίκηση της ομάδας και θα φορέσει τα χρώματά της την επόμενη σεζόν.
Ο Καπινιάρης έχει αγωνιστεί στον Ηλυσιακό στην Α1 Εθνική
Κατηγορία, στο Πέραμα στην Α2 Εθνική, στους Ίκαρους Σερρών στην Α2, στην Κύμη
κατακτώντας την άνοδο από τη Β΄ Εθνική, στο Ψυχικό στην Α2, στην Ένωση Ιλίου
στη Β΄ Εθνική, στον Ιωνικό Νίκαιας στη Β΄ Εθνική και στην Καβάλα την περσινή
χρονιά. Έχει αγωνιστεί με τα χρώματα της Εθνικής Εφήβων, ενώ το 2011 με την
Εθνική Ενόπλων κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

















0 Σχόλια