Δεν συνεχίζει στον Πολύγυρο ο Στέργιος Χαλκιάς

Με δήλωσή του στο μπλογκ ο προπονητής Στέργιος Χαλκιάς ανακοίνωσε ότι δεν θα συνεχίσει τη νέα χρονιά στον ΑΟ Πολυγύρου:

«Μετά από ένα χρόνο συνεργασίας με τον ΑΟ Πολυγύρου και ολοκληρώνοντας μια χρονιά γεμάτη συγκινήσεις και έντονες στιγμές, ήρθε το τέλος.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον βοηθό μου Χαράλαμπο Βακιρτζή που με ανέχτηκε και ξυπνούσε μέσα στα άγρια χαράματα, για να είναι έτοιμες όλες οι πληροφορίες για τους αντιπάλους. Ήταν τυχερός που ήρθε στα μισά της χρονιάς και κατάφερε να με αντέξει.

Επίσης, ένα μεγάλο ευχαριστώ στο Γιάννη Σφυρή που ήταν εκεί κάθε 1η του μηνός να μας ικανοποιεί με το απίστευτο χαμόγελό του και με τους υπέροχους φακέλους του.

Τον Κώστα Αθανασόπουλο, ο οποίος σαν παλιός αθλητής ήταν εκεί στην άκρη του πάγκου και μοιραζόταν μαζί μου το κάθε αγωνιστικό λεπτό με ένταση και προσήλωση.

Τον φωτογράφο μας, Αυγερινό Μάριο, που μας στήριζε μετά από μεγάλες νίκες (ευχαριστούμε για το υπέροχο τραπέζι και τα φανταστικά ψάρια) και στις δύσκολες στιγμές να μιλάει με όμορφα "'γαλλικά'' στους κυρίους με τα γκρι.

Τέλος, ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Φώντα Παραθυρά, ο οποίος με έφερε στην ομάδα και με πίστεψε όσο κανείς. Για μένα θα έχει ιδιαίτερη θέση στην καρδιά μου, γιατί μου έδωσε την ευκαιρία και εργάστηκα πρώτη φορά ως head coach σε εθνική κατηγορία.

Ολοκληρώνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους παίκτες μου, που πάλεψαν μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο, για να φέρουμε τον ΑΟ Πολυγύρου στην Β Εθνική. Καλή τύχη σε όλους και καλό καλοκαίρι».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια