Εκανε το… μπαμ με Μυλωνίδη η Χαλκηδόνα-Τι δήλωσαν ο έμπειρος παίκτης και ο Κορνήλιος Τσαλώνης

Ο ΓΑΣ Χαλκηδόνας ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας της με τον Σταύρο Μυλωνίδη. Ο 35χρονος φόργουορντ αποτελεί την πρώτη μεταγραφή του συλλόγου, η οποία και αναμένεται να προσφέρει πολύτιμες λύσεις με την εμπειρία του καθώς είναι γνώστης της κατηγορίας.

Πρόκειται για έναν χαρισματικό σκόρερ φέτος είχε 206 πόντους σε 25 παιχνίδια (μάλιστα τη σεζόν 2016-17 βρέθηκε στη δεύτερη θέση της λίστας των σκόρερ), ενώ είναι και διεθνής με την Εθνική ομάδα των Ενόπλων.

Ο Μυλωνίδης κατά το παρελθόν έχει αγωνιστεί σε Ιωνικό Διαβατών (1999-2002), Τιτάνες Δράμας (2003), Ιωνικό Διαβατών (2004), Πόλις Καλλιθέας (2005-06), Φοίνικα Πειραιά (2007), Ιωνικό Διαβατών (2008-10), Μαχητές Πεύκων (2010-13), Στρατώνι (2014), Γέφυρα (2015-17), Πευκοχώρι (2018).

Ο Σταύρος Μυλωνίδης μιλώντας για τη νέα του ομάδα, δήλωσε: «Μια παροιμία λέει κάλλιο αργά παρά πότε. Είναι από τις φόρες που λες ότι δεν χρειάζονται πολλές σκέψεις αλλά λίγα λόγια. Είμαι πολύ χαρούμενος που θα είμαι παίκτης της Χαλκηδόνας την νέα χρονιά και οι λόγοι είναι ξεκάθαροι. Αρχικά, η οικογένεια Τσαλώνη που εδώ και πολλά χρονιά έχει δείξει ότι ήθελε να με εντάξει στο δυναμικό της, είναι κάτι που εκτίμησα. Δεύτερον ο κόουτς Τουλούμης, αυτή είναι η πέμπτη φορά που θα έχω την τιμή να τον έχω προπονητή . Ένας κόουτς που σέβεται κάθε αθλητής και φυσικά εκτιμά. Ηθελα να είμαι υπό τις οδηγίες του για μια ακόμη χρονιά.

Τόσο η οικογένεια Τσαλώνη οσο και ο κόουτς θέλουν να φτιάξουν μια ομάδα που θα παίξει ωραίο και ελκυστικό μπάσκετ ώστε να φτάσει όσο πιο ψηλά γίνεται. Αυτό που μπορώ να υποσχεθώ εγώ προσωπικά, ως Σταύρος είναι για μια άλλη χρονιά να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό ώστε η Χαλκηδόνα να εκπληρώσει τους στόχους που θα θέσει για τη νέα χρονιά».

Το νέο μεταγραφικό απόκτημα καλωσόρισε και ο πρόεδρος του ΓΑΣ Χαλκηδόνας, Κορνήλιος Τσαλώνης. «Είμαστε πολύ χαρούμενοι για αυτή τη μεταγραφή. Η επιθυμία για συνεργασία και από τις δύο πλευρές ήταν μεγάλη καθώς χρόνια προσπαθούσαμε να συνεργαστούμε με τον Σταύρο. Είναι ένας παίκτης με ηγετικές ικανότητες που θα βοηθήσει ιδιαίτερα την ομάδα να εκπληρώσει τους στόχους της. Τον καλωσορίζουμε στην Χαλκηδόνα…».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια