Τελευταίο παιχνίδι την Κυριακή για τον Δημήτρη Μπίσκα της Γέφυρας

Ο Δημήτρης Μπίσκας ανακοίνωσε ότι το παιχνίδι της Κυριακής με τον Χαρίλαο Τρικούπη  θα είναι το τελευταίο του με την φανέλα του ΚΣ Γέφυρας.

«Από το 1992 που έβγαλα το πρώτο μου δελτίο, έμαθα και κέρδισα πολλά ,έκανα φίλους αλλά και εχθρούς πάντα όμως ήμουν αυθόρμητος και αληθινός και δεν προσποιήθηκα ούτε έκανα δημοσιές σχέσεις με κανένα και πάντα έβαζα την ομάδα μου πάνω από όλα.

Θέλω να ευχαριστήσω την διοίκηση του ΚΣ Γέφυρας που με στήριξε σε όλα και ήταν πάντα δίπλα μου ακόμη και στα μεγαλύτερα λάθη μου αλλά και τον κόσμο που ερχόταν κάθε Κυριακή και μαζί περάσαμε αξέχαστες στιγμές. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω όλους τους προπονητές και αθλητές που συνεργάστηκα στις ομάδες που αγωνίστηκα.

Το μεγαλύτερο ευχαριστώ ανήκει στην οικογένεια μου, στον πατέρα μου που με βλέπει από ψηλά, στην μητέρα μου και στον αδερφό μου», αναφέρει στη δήλωσή του.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια