Σταματά το μπάσκετ η Μαρία Παπαβασιλείου

Η Μαρία Παπαβασιλείου ανάρτησε στον προσωπικό της λογαριασμό σε σελίδα κοινωνικής δικτύωσης την κάτωθι δήλωση:

«Μετά από 14 χρόνια στο χώρο του μπάσκετ σε πολύ μικρή ηλικία και ύστερα από ώριμη σκέψη ήρθε η ώρα να βάλω ένα τέλος και να ανοίξω καινούργιες πόρτες. Θέλω λοιπόν να ευχαριστήσω όλες τις συμπαίκτριες και όλους τους προπονητές που συνεργάστηκα. Συγκεκριμένα θέλω να ευχαριστήσω την τελευταία ομάδα που συνεργάστηκα άψογα, τον Ηρακλή και την ψυχή αυτής της ομάδας την Λίνα από εκεί και πέρα θέλω να ευχαριστήσω την Έλενα Παπαδημητρίου και την Αντωνία Κυνηγοπούλου που από μικρή μου δίδαξαν τρόπους, ήθος και μπάσκετ, την Ελένη Καφαντάρη που μου έμαθε πολλά περισσότερα απ όσα νομίζει κα συνεχίζει να μου μαθαίνει. Τέλος ευχαριστώ την οικογένεια μου που ήταν πάντα δίπλα μου σε όλα τα ταξίδια τις νίκες και τις ήττες».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια