Στον Βαγγέλη Αλεξανδρή η διεύθυνση της ακαδημίας του Αετού Φιλύρου

Η ταυτόσημη φιλοσοφία του Βαγγέλη Αλεξανδρή με την ακαδημία του Αετού Φιλύρου και η άψογη συνεργασία του με τον προπονητή της ακαδημίας Σταύρο Αντεδάκη λειτούργησε καταλυτικά στην απόφαση του «Τίγρη» να αναλάβει την τεχνική διεύθυνσή της.

Ο Βαγγέλης Αλεξανδρής δήλωσε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι στο Φίλυρο, ανάμεσα σε ανθρώπους οι οποίοι έχουν όραμα και στόχους. Είμαι κοντά στην ακαδημία και παρακολουθώ τις εξελίξεις  βήματα προς βήμα, σχεδόν από την ίδρυσή της.

Η γνώση πρέπει να μεταφέρεται από γενιά σε γενιά και το  «ευ αγωνίζεσθαι» στον αθλητισμό αλλά και στη ζωή θα πρέπει να δίνετε με πράξεις οι οποίες θα μείνουν ως παρακαταθήκη στους αθλητές και στους γονείς τους,  μετουσιώνοντας  τις πραγματικές αξίες που διέπουν τον αθλητισμό. Είναι μεγάλη ευλογία να είσαι κοντά σε μικρούς αθλητές οι οποίοι αρχίζουν τώρα τα μπασκετικά τους βήματα. Έχουμε καλή χημεία με τον προπονητή του Αετού Φιλύρου  μοιραζόμαστε τις ίδιες ‘’ανησυχίες’’ , καθώς είναι ο στενός μου συνεργάτης σε όλα τα καμπ τα οποία διοργανώνω και συμμετέχω ενεργά.

Οι αυξημένες  επαγγελματικές μου υποχρεώσεις δεν μου επιτρέπουν να είμαι καθημερινά στην ακαδημία όμως έχω εμπιστοσύνη στο έργο των ανθρώπων του συλλόγου, καθώς και με την δική μου παρουσία εκεί ενεργώντας καταλυτικά, θα δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις  ανάπτυξης του αθλήματος  σε ολόκληρο το Δήμο Πυλαίας – Χορτιάτη.

Αρωγός της προσπάθειας αυτής ο Δήμαρχος Ιγνάτιος Καϊτεζίδης, προσωπικός φίλος και αγαπητός σε όλους μας, καθώς είχα την τιμή και την χαρά να συνομιλήσω μαζί του την περασμένη εβδομάδα στο γραφείο του μαζί με τον συνεργάτη μου Σταύρο Αντεδάκη. Ο Δήμαρχος κατάφερε παρά τις εξουθενωτικές περικοπές των πόρων και την οικονομική συρρίκνωση που έχει υποστεί τα τελευταία χρόνια η Τοπική Αυτοδιοίκηση, να  αναβαθμίσει την αθλητική υποδομή στο Φίλυρο, εγκαινιάζοντας το κλειστό γήπεδο, δίνοντας ελπίδα και όραμα τόσο στους αθλητές όσο και στους γονείς  του Αετού Φιλύρου, οι οποίοι έχουν σημαντικό και ενεργό ρόλο στην ακαδημία.

Εγώ από την πλευρά μου θα κάνω ότι περνά από το χέρι μου για να βλέπω αυτά τα παιδιά ευτυχισμένα και χαρούμενα μέσα σε ένα υγιές μαθησιακό και αθλητικό περιβάλλον, το οποίο περιβάλλεται από ανθρώπους με μεράκι και επιστημονική κατάρτιση, ανταποκρινόμενοι στις αθλητικές και κοινωνικές απαιτήσεις του χώρου».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια