Τσαλοπούλου-Ανταβαλή οδήγησαν στη νίκη τον Αστέρα Πλαγιαρίου

Ύστερα από ένα εντυπωσιακό παιχνίδι ο Αστέρας Πλαγιαρίου επιβλήθηκε στο τέλος με 49-39 του Πύργου Χαλάστρας. Το πρώτο δεκάλεπτο πήγαινε πόντο-πόντο και έληξε 12-10. Στο δεύτερο με σερί 2-12 στο 15' προηγήθηκε με 14-22 η ομάδα της Χαλάστρας.
΄

Το τάϊμ-άουτ του Γιώργου Μοσχούλα αφύπνισε τις παίκτριές του και με σερί 10-3 μείωσαν σε 24-25 στο ημίχρονο. Στην τρίτη περίοδο μπήκε καλάθι ύστερα από 270"(4'30"), το πέτυχε η Ανταβαλή και είχαμε το 26-25, ενώ το σερί ήταν 7-3(σκληρές άμυνες εκατέρωθεν) κι έληξε με 31-28.

Στο τελευταίο δεκάλεπτο είχε προβάδισμα 1-4 πόντων ο γηπεδούχος. Στο 37' με τρίποντο της Γιοσμά μείωσε στον πόντο η Χαλάστρα(40-39).Με σερί 9-0 οι γηπεδούχες διαμόρφωσαν το τελικό 49-39.

Κορυφαία η Τσαλοπούλου και η Ανταβαλή στο δεύτερο μέρος για τις νικήτριες. Από τις φιλοξενούμενες διακρίθηκαν Γιοσμά και η Τζαβέλα στο δεύτερο δεκάλεπτο.

Δεκάλεπτα: 12-10, 24-25, 31-28, 49-39
Διαιτητές: Τζιοβανάκης-Κατσώνης
Αστέρας Πλαγιαρίου (Μοσχούλας): Γεωργιάδου 5(1), Παπαδοπούλου Α. 9, Τσαλοπούλου 17(2), Ανταβαλή 12, Αντικατζίδου 2, Χριστάκογλου 2, Ευθυμίου, Οζπαπαδοπούλου Μ., Οζπαπαδοπούλου Σ. 2.
Πύργος Χαλάστρας (Αναγνωστίδης): Τακίδου 5(1),Τσελεκίδου 2, Τζαβέλα 11, Γιοσμά 14(2), Δαμιανού, Παυλίδου 3, Πολύχρου Μ.Σ., Σαρηγιαννίδου 4, Καραδουλαμά.

Ρεπορτάζ: Ιωαννίδης Νεκτάριος.


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια