Ύστερα από ένα εντυπωσιακό παιχνίδι ο Αστέρας Πλαγιαρίου
επιβλήθηκε στο τέλος με 49-39 του Πύργου Χαλάστρας. Το πρώτο δεκάλεπτο πήγαινε
πόντο-πόντο και έληξε 12-10. Στο δεύτερο με σερί 2-12 στο 15' προηγήθηκε με
14-22 η ομάδα της Χαλάστρας.
΄
΄
Το τάϊμ-άουτ του Γιώργου Μοσχούλα αφύπνισε τις παίκτριές
του και με σερί 10-3 μείωσαν σε 24-25 στο ημίχρονο. Στην τρίτη περίοδο μπήκε
καλάθι ύστερα από 270"(4'30"), το πέτυχε η Ανταβαλή και είχαμε το
26-25, ενώ το σερί ήταν 7-3(σκληρές άμυνες εκατέρωθεν) κι έληξε με 31-28.
Στο τελευταίο δεκάλεπτο είχε προβάδισμα 1-4 πόντων ο
γηπεδούχος. Στο 37' με τρίποντο της Γιοσμά μείωσε στον πόντο η Χαλάστρα(40-39).Με
σερί 9-0 οι γηπεδούχες διαμόρφωσαν το τελικό 49-39.
Κορυφαία η Τσαλοπούλου και η Ανταβαλή στο δεύτερο μέρος
για τις νικήτριες. Από τις φιλοξενούμενες διακρίθηκαν Γιοσμά και η Τζαβέλα στο
δεύτερο δεκάλεπτο.
Δεκάλεπτα: 12-10,
24-25, 31-28, 49-39
Διαιτητές: Τζιοβανάκης-Κατσώνης
Αστέρας Πλαγιαρίου
(Μοσχούλας): Γεωργιάδου 5(1), Παπαδοπούλου Α. 9, Τσαλοπούλου 17(2), Ανταβαλή
12, Αντικατζίδου 2, Χριστάκογλου 2, Ευθυμίου, Οζπαπαδοπούλου Μ., Οζπαπαδοπούλου
Σ. 2.
Πύργος Χαλάστρας (Αναγνωστίδης):
Τακίδου 5(1),Τσελεκίδου 2, Τζαβέλα 11, Γιοσμά 14(2), Δαμιανού, Παυλίδου 3, Πολύχρου
Μ.Σ., Σαρηγιαννίδου 4, Καραδουλαμά.
Ρεπορτάζ: Ιωαννίδης Νεκτάριος.




















0 Σχόλια