Εχοντας προβάδισμα από την αρχή και παίρνοντας διψήφια
διαφορά στο δεύτερο ημίχρονο, ο ΓΣ Μενεμένης επικράτησε άνετα με 69-52 του
Θερμαϊκού Θέρμης.
Δεκάλεπτα: 21-12,
36-29, 54-37, 69-52
Διαιτητές: Δικταπανίδης-Δημητρακόπουλος
ΓΣ ΜΕΝΕΜΕΝΗΣ
(Σάββας-Σάββα): Σταματιάδου 7, Αναγνωστοπούλου 2, Παυλίδου 11(1), Αναστασιάδου
17, Καβακίδου 11, Σιδηροπούλου 9(3), Βασιλειάδου 10, Παναγιωτίδου 2.
ΘΕΡΜΑΪΚΟΣ
ΘΕΡΜΗΣ(Κωτούλης): Βελούδη 6(1), Ασπρίδου 2, Κισκιπελή, Παπαδοπούλου 22(3), Σταματέλου,
Μαναβή 7(1), Σαλαμάνη 4(1), Μαρασλίδη 2, Μόσχου, Κουτκουδάκη, Θώμογλου 9(1),
Μαργκέκα.

















0 Σχόλια