«Φόρτσαρε» στην επανάληψη ο ΓΣ Μενεμένης

Εχοντας προβάδισμα από την αρχή και παίρνοντας διψήφια διαφορά στο δεύτερο ημίχρονο, ο ΓΣ Μενεμένης επικράτησε άνετα με 69-52 του Θερμαϊκού Θέρμης.
Δεκάλεπτα: 21-12, 36-29, 54-37, 69-52
Διαιτητές: Δικταπανίδης-Δημητρακόπουλος
ΓΣ ΜΕΝΕΜΕΝΗΣ (Σάββας-Σάββα): Σταματιάδου 7, Αναγνωστοπούλου 2, Παυλίδου 11(1), Αναστασιάδου 17, Καβακίδου 11, Σιδηροπούλου 9(3), Βασιλειάδου 10, Παναγιωτίδου 2.
ΘΕΡΜΑΪΚΟΣ ΘΕΡΜΗΣ(Κωτούλης): Βελούδη 6(1), Ασπρίδου 2, Κισκιπελή, Παπαδοπούλου 22(3), Σταματέλου, Μαναβή 7(1), Σαλαμάνη 4(1), Μαρασλίδη 2, Μόσχου, Κουτκουδάκη, Θώμογλου 9(1), Μαργκέκα. 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια