Το… ευχαριστώ του Μιχάλη Βλάχου του Ανατόλια

Ο Μιχάλης Βλάχος ο μεγάλος άτυχος του Ανατόλια, που τραυματίστηκε και χειρουργήθηκε στους χιαστούς τόνισε μετά την ολοκλήρωση της επέμβασης:

«Θέλω να ευχαριστήσω όλη την οικογένεια του Σ.Α.Α.Κ Ανατόλια για την αμέριστη συμπαράσταση και καθολική στήριξη που πρόσφερε στην αντιμετώπιση του τραυματισμού μου. Ολους τους συμπαίκτες μου, το προπονητικό team, τον team manager, τη διοίκηση, τον γιατρο της ομάδας Κωνσταντίνο Μανώλογλου και ειδικά τον γενικό αρχηγό της ομάδας Νίκο Χαϊτογλου που ήταν από την πρώτη στιγμή δίπλα μου στον τραυματισμό μου.

Μετά την επιτυχημένη επέμβαση που υποβλήθηκα θα προσπαθήσω όσο γίνεται πιο σύντομα να βρεθώ και πάλι αγωνιστικά μαζί τους ώστε να βοηθήσω και εγώ με όλες μου τις δυνάμεις την ομάδας μας να φτάσει όσο πιο ψηλά γίνεται».


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια