Σπαθάρου: «Πάνω από όλα ο Πανιώνιος»

Η πορεία της στα παρκέ είναι τεράστια και όπου και αν αγωνίστηκε είχε πρωταγωνιστικό ρόλο. Όπως και τώρα στον Πανιώνιο…

Ο λόγος για την Κατερίνα Σπαθάρου η οποία αποτελεί ένα από τα δυνατά φετινά χαρτιά των Νεοσμυρνιωτών. Η έμπειρη γκαρντ μίλησε στο basketa.gr για τη νέα σελίδα που άνοιξε στην καριέρα της, το πρωτάθλημα, όπως και για την άλλη μεγάλη της αγάπη, το τένις…

Ο Πανιώνιος παρουσιάζει φέτος μια άκρως ανταγωνιστική ομάδα. Ποιοι είναι οι στόχοι σας;

«Ο αρχικός μας στόχος ήταν να κοιτάμε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά, καθώς έχουμε ένα νέο ρόστερ. Θέλαμε να βάλουμε τις βάσεις στην ομάδα και να βγάλουμε στο παρκε όλα τα στοιχεία που δουλεύαμε κάθε μέρα στην προπόνηση. Βάζαμε μικρούς στόχους, όπως π.χ. να πετύχουμε τέσσερις νίκες στις τέσσερις πρώτες αγωνιστικές του πρωταθλήματος. Βλέπουμε, πλέον, ότι πάμε καλά και έχουμε στόχο να μείνουμε στην πρώτη τετράδα. Τον Αύγουστο που ξεκινήσαμε προετοιμασία αρχικός σκοπός ήταν να εξασφαλίσουμε όσο γίνεται πιο γρήγορα την παραμονή. Δεθήκαμε πια σαν ομάδα και θέλουμε να είμαστε στα πλέι οφ».

Τι πιστεύεις ότι είναι αυτό που χαρακτηρίζει τη φετινή ομάδα του Πανιωνίου;

«Είμαστε ομάδα με όλη τη σημασία της λέξης. Υπάρχει ο Πανιώνιος και είμαστε όλες κάτω από αυτόν. Είναι πρώτη χρονιά στον Πανιώνιο για μένα και βρήκα ένα οικογενειακό κλίμα που πηγάζει από τους προπονητές και τις παίκτριες που είναι παλιότερα στην ομάδα. Και φυσικά υπάρχει και η  διοικούσα επιτροπή που έχει βάλει κάποιους στόχους και θέλει να τους πέτυχει. Για μας, όμως, πάνω απ’ όλα είναι ο Πανιώνιος».

Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι για μια αθλήτρια να συμμετέχει σ’ ένα πρωτάθλημα που υπάρχει ένα ξεκάθαρο και αδιαφιλονίκητο φαβορί;

«Θεωρώ ότι έχουν κίνητρο όλες οι παίκτριες που παίζουν απέναντι σε αυτόν τον Ολυμπιακό διότι κάθε αθλητής που αντιμετωπίζει μια ομάδα με τόσο καλό ρόστερ προετοιμάζει τον εαυτό του να αγωνιστεί για ένα ποιοτικό παιχνίδι. Οποτε μόνο κερδισμένος μπορεί να είναι με δεδομένο ότι θα αποκτήσει περισσότερες  εμπειρίες. Μπάσκετ βέβαια παίζουμε και όλα μπορούν να γίνουν…».

Είσαι χρόνια στα παρκέ. Τι θα συμβούλευες ένα παιδάκι που θέλει να ασχοληθεί με το μπάσκετ;

«Θα πρέπει αρχικά να έχει αυτοέλεγχο και να βάλει ένα πρόγραμμα στο μυαλό του το οποίο και θα ακολουθεί. Εξυπακούεται ότι θα συνδυάζει το μπάσκετ με το σχολείο. Αν έχει καλό προγραμματισμό και θέλει να πέτυχει στόχους μπορεί να τα καταφέρει. Η προπόνηση από την άλλη είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας. Να μην τεμπελιάζει, να βάζει μικρούς στόχους, να τους υλοποιεί και στη συνέχεια να θέτει τους επόμενους. Ακόμα να ακούει με προσοχή τους μεγαλύτερους παίκτες ή παίκτριες. Εγώ για παράδειγμα στα 13 μου όταν ήμουν στην Ακαδημία Ηλιούπολης είχα δίπλα μου την Κατερίνα Δελή και τη Βάσω Στασινού και προσπαθούσα να αρπάξω σαν σφουγγάρι ό,τι μου έλεγαν… Μετά είχα την Κωστάκη και στον Παναθηναϊκό την Παπαηλία. Από όλες αυτές τις μεγάλες αθλήτριες έμαθα πολλά και νιώθω τυχερή».

Εκτός από αθλήτρια μπάσκετ είσαι και προπονήτρια τένις. Τι σημαίνουν για σένα αυτά τα δύο αθλήματα με τα οποία ασχολείσαι;


«Θα το πω πολύ απλά… Μπάσκετ αγωνιστικά και τένις προπονητικά. Παίζω 22 χρόνια μπάσκετ και αποτελεί ένα σημαντικό κομμάτι της ζωής μου. Από το 2007 παράλληλα είμαι και προπονήτρια τένις. Είναι η δεύτερη μεγάλη μου αγάπη. Είμαι καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής με ειδικότητα αντισφαίριση. Όταν ολοκληρώσω την καριέρα μου στα παρκέ θέλω να διευρύνω τον προπονητικό κύκλο μου στο τένις. Αυτό δεν σημαίνει ότι αποκλείω και το μπάσκετ, αφού έχω ήδη ξεκινήσει να προπονώ παιδιά σε μικρές ηλικίες».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια