Παραιτήθηκε από την ΔΕΚΑ ο Βαγγέλης Ηλιάδης

Από τον πρώην πλέον έφορο των ανδρών της ΔΕΚΑ Βαγγέλη Ηλιάδη, πήραμε την κάτωθι επιστολή:

«Τέλος εποχής. Σήμερα έκλεισε ένας μεγάλος κύκλος για μένα. Μετά από 20 χρόνια παρουσίας στην Δόξα Ελπίδος Ευοσμου (νυν ΔΕΚΑ) υπέβαλα την παραίτηση μου στην ομάδα που αγάπησα και λάτρεψα πιο πολύ μετά τον Άρη.

Ναι σε αυτή την ομάδα που πέρασα από όλα τα πόστα, που έδωσα τα πάντα μου, ότι είχα και δεν είχα, από σήμερα δεν είμαι πια μέλος της!!! Ο λόγος; Ας πούμε διαφορά φιλοσοφίας.

Έχω κάνει πολλά λάθη, όμως πάντα προσπαθούσα για το καλύτερο της ομάδας, αλλά όπως λέει και ο Χριστός, «ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο να πετάξει. Θα έχω να θυμάμαι μόνο ευχάριστες στιγμές γεμάτες έντονες συγκινήσεις.

Γνώρισα απίστευτους παίκτες, εξαιρετικούς προπονητές, σπουδαίους παράγοντες, πολλά παιδιά που μου έδωσαν απίστευτη χαρά. Αλλά για όλα τα ωραία υπάρχει και ένα τέλος. Άλλοτε καλό και άλλοτε κακό, όμως υπάρχει και αυτό δεν αλλάζει.

Η επομένη μέρα; Θα δείξει. Αν θα ξανά ασχοληθώ το ξέρει μόνο ο Θεός. Το σίγουρο είναι ότι μέχρι το καλοκαίρι δεν πρόκειται να κάνω τίποτα και θα ρίξω όλο το βάρος στον Δήμο μας και την δουλειά μας. Καλή συνεχεία σε όλους με υγεία και χωρίς τραυματισμούς». 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια