Επιστρέφει στην ΑΕ Λάρισας ο Δημήτρης Γράβας-Οι πρώτες του δηλώσεις

Η διοίκηση της ΑΕ Λάρισας και η Διοικούσα Επιτροπή του τμήματος ανακοίνωσαν την απόκτηση του Δημήτρη Γράβα για έναν χρόνο.

Ο 24χρονος (γεννημένος 12/5/93)Λαρισαίος φόργουορντ (ύψος 2μ.) επιστρέφει στην ομάδα με την οποία έκανε τα πρώτα του μπασκετικά βήματα, καθώς αναδείχθηκε από την παραγωγική διαδικασία των τμημάτων υποδομής της ΑΕΛ.

Στα «βυσσινί» αγωνίστηκε μέχρι τα 16 του χρόνια και στη συνέχεια μεταγράφηκε στον Άρη Θεσσαλονίκης με τα χρώματα του οποίου έπαιξε στο εφηβικό. Την αγωνιστική περίοδο 2012-13 αγωνίστηκε στο Στρατώνι και το πρωτάθλημα της Β’ Εθνικής κατηγορίας, για να ακολουθήσει μια σεζόν στον Μαντουλίδη. Για μια διετία αγωνίστηκε στους Μαχητές Πεύκων (Β’ – Α2) και πέρσι μεταγράφηκε στον Προμηθέα Πατρών στην Basket League.


Με την απόκτησή του συμπληρώνεται μια δεκάδα γηγενών παικτών που πλαισιώνουν την ομάδα κατά την τρέχουσα αγωνιστική περίοδο. Στις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης της ΑΕΛ ο Δημήτρης Γράβας δήλωσε: «είμαι ιδιαίτερα ευτυχής που επιστρέφω σπίτι μου, γιατί θεωρώ την ΑΕΛ σπίτι μου, καθώς έχω μόνο ευχάριστες αναμνήσεις. Αυτό που προέχει είναι με την βοήθεια των συμπαικτών μου, του κόσμου της ΑΕΛ που πρέπει να συσπειρωθεί γύρω από την ομάδα, να την βοηθήσω κι εγώ να πετύχει τους στόχους της».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια