Απίστευτες καταγγελίες από την Ιωάννα Σταμούλη κατά του υπευθύνου του Ναύαρχου Βότση

Από την αθλήτρια Ιωάννα Σταμούλη πήραμε και δημοσιεύουμε την κάτωθι καταγγελία:

«Με αφορμή την σημερινή έναρξη του πρωταθλήματος στο οποίο δε μπορώ να συμμετάσχω θα ήθελα να δημοσιοποιήσω κάποια πράγματα. Για όσους δε το γνωρίζουν, πέρυσι αγωνιζόμουν στην ομάδα του Ναύαρχου Βότση και σταμάτησα μετά την τελευταία αγωνιστική πριν την διακοπή τον Χριστουγέννων για προσωπικούς λόγους.

Μετά το τέλος του πρωταθλήματος και από την αρχή του καλοκαιριού εξελίσσεται το θέατρο του παραλόγου. Η ομάδα του Ν. Βότση μου ζήτησε να επιστρέψω και να παίξω στην Α2 και εγώ επανειλημμένα απάντησα πως θέλω να παίξω τοπικό γιατί οι υποχρεώσεις μου μέσα στη χρονιά δε θα μου επέτρεπαν να συμμετάσχω σε αγώνες τις Κυριακές. Παρόλα αυτά με κάλεσαν στην προετοιμασία της ομάδας. Αρνήθηκα να πάω και ζήτησα το δελτίο μου καθώς είχα και μία πρόταση από ομάδα τοπικού.

Ο κύριος Μανωλόπουλος που ήταν ο υπεύθυνος δε δέχτηκε να μου το δώσει ενώ ο coach Μαυρίδης (προπονητής του Ν. Βότση) όταν κατάλαβε πως αδυνατούσα να πάω στην ομάδα δεν είχε πρόβλημα να με αφήσει. Τελικά μετά από πολλές συζητήσεις, ο κύριος Μανωλόπουλος, μου πρότεινε να υπογράψω ιδιωτικό συμφωνητικό το οποίο έλεγε πως θα μου δώσει το δελτίο για φέτος με υποσχετική  αλλά του χρόνου θα πάω να παίξω υποχρεωτικά στον Ν. Βότση ανεξαρτήτως κατηγορίας. Του ξεκαθάρισα πως δεν θέλω αλλά αποφάσισα να υπογράψω γιατί ήθελα πάρα πολύ να παίξω.

Τελικά πήγα, υπέγραψα και μου ζήτησε τον αριθμό ταυτότητάς μου καθώς δεν πίστευε την υπογραφή μου! Όταν του έδωσα τον αριθμό ταυτότητας αποφάσισε πως δεν τον ήθελε και ήθελε να πάω σε ένα ΚΕΠ για να κάνω γνήσιο υπογραφής. Όταν βρήκα χρόνο και αποφάσισα να πάω , καθώς όλα αυτά γίνονταν μέσα στην εξεταστική μου, ο κύριος Μανωλόπουλος ζήτησε και μία παίχτρια από τον ΓΣ Μενεμένης όπου είχα αποφασίσει να πάω. Η παίχτρια για δικούς της λόγους δεν ήθελε, εγώ δε μπορούσα να κάνω κάτι άλλο κι έτσι έληξε η προθεσμία χωρίς να πάρω το δελτίο.

Αποφάσισα να μιλήσω γιατί δε θα ήθελα άλλη παίχτρια να περάσει αυτό που πέρασα εγώ και γιατί είναι κρίμα για όσους θέλουν να παίξουν μπάσκετ για να το απολαύσουν να υπάρχουν άνθρωποι στο χώρο σαν τον κύριο Μανωλόπουλο».


*Το μπλογκ επικοινώνησε με τον πρόεδρο του Ναύαρχου Βότση και περιμένουμε τις επόμενες ώρες την απάντηση του συλλόγου. 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια