Ο ΓΣ Ελίμειας ευχαριστεί τη διοίκηση του Πρωτέα Γρεβενών
για την παραχώρηση του παίκτη της Γιώργου Τσιμίδη προκειμένου να προσφέρει τη βοήθεια
του στην ομάδα και στο δύσκολο πρωτάθλημα της Β' Εθνικής
«Ευχόμαστε η ομάδα του Πρωτέα να έχει μια πολύ καλή χρονιά,
με επιτυχία και χωρίς τραυματισμούς», καταλήγει η ανακοίνωση.

















0 Σχόλια