Αποχωρεί για προσωπικούς λόγους από τις ακαδημίες του ΚΣ Γέφυρας ο Σάκης Ηλιάδης-Τι αναφέρει στη δήλωσή του

Από τον προπονητή Σάκη Ηλιάδη πήραμε την κάτωθι δήλωση:


«Για να ενημερωθούν σωστά όλοι θέλω να αναφέρω ότι ο πραγματικός λόγος της αποχώρησης μου από τις ακαδημίες του ΚΣ Γέφυρας ήταν καθαρά προσωπικός. Λόγω αυξημένων οικογενειακών και επαγγελματικών υποχρεώσεων αποφάσισα να μην συνεχίσω στην ακαδημία παρόλα αυτά έχω την ανάγκη αυτά να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τους ανθρώπους της διοίκησης και ιδιαίτερα τον  Νούλη Μπίσκα που έκαναν τα πάντα και τα δύο χρόνια που συνεργαστήκαμε. Επίσης θα ήθελα να τους ευχαριστήσω για την ιδιαίτερη πρόταση που μου έκαναν και φέτος ώστε να συνεχίσω στην ακαδημία. Οι λόγοι όμως ήταν καθαρά προσωπικοί και έκαναν τα πάντα ώστε να μου αλλάξουν γνώμη. Είναι μια διοίκηση που είναι παράδειγμα προς όλους με τον τρόπο που λειτουργεί. Θα ήθελα να ευχηθώ καλή συνέχεια στον φίλο Κώστα Γιαννάκαρο. Κλείνοντας να επισημάνω ότι φέτος θα είναι μια χρονιά που θα παρακολουθώ διακριτικά εκτός γηπέδων τα δρώμενα και όπου μπορώ θα βοηθάω  όταν μου το επιτρέπει ο περιορισμένος χρόνος μου. Καλή αγωνιστική χρονιά σε όλους». 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια