Δικαίωση για την Χατζηνικολάου

Κάτι παραπάνω από τρεις μήνες μετά την απόφαση του ΕΣΚΑΝ να τιμωρήσει την Όλγα Χατζηνικολάου με αποκλεισμό λόγω χρήσης απαγορευμένης ουσίας, η διεθνής παίκτρια δικαιώθηκε.  H αθλήτρια έκανε την παρακάτω γραπτή δήλωση:

«Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου ήμουν αθλήτρια. Πάντοτε με μια μπάλα του μπάσκετ, από 14 ετών έως και σήμερα. Το μπάσκετ ήταν και είναι η ζωή μου.

Τους τελευταίους 3 μήνες μια απίστευτη συγκυρία που μπορεί να συμβεί στον καθένα, έδωσε λαβή για σχόλια και αστήρικτες φήμες περί δήθεν εμπλοκής μου σε σκάνδαλο ντόπινγκ. Όπως όμως ήταν επόμενο, οι φημολογίες αποδείχτηκαν ανοησίες και εκτός πραγματικότητας, αφού οι Αρχές αποφάνθηκαν ανεπιφύλακτα ότι ουδέποτε έκανα χρήση απαγορευμένων ουσιών.

Θλίβομαι που αυτή η συγκυρία με υπέβαλε σε μια ψυχοφθόρα διαδικασία στερώντας μου ταυτόχρονα τη συμμετοχή και διάκριση στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα της Πράγας. Όμως η αλήθεια έλαμψε και αυτή η γκρίζα παρένθεση είναι ήδη πίσω μου. Νιώθω πιο δυνατή από ποτέ.

Παραμένω επαγγελματίας αθλήτρια προσηλωμένη στις αξίες που έλαβα από την οικογένεια μου, το σύλλογο μου, τον Ολυμπιακό και δηλώνω ότι θα συνεχίσω να προσφέρω τις υπηρεσίες για όσο ακόμα το ελληνικό μπάσκετ και η εθνική ομάδα με χρειάζεται. Και θα είμαι εγώ αυτή που θα αποφασίσει πότε θα βάλω τίτλους τέλους στην καριέρα μου.


Ευχαριστώ την Πειθαρχική Επιτροπή του ΕΣΚΑΝ για την σχολαστικότητα με την οποία εξέτασε την περίπτωση μου. Τους ανθρώπους και τους φιλάθλους που δεν έπαψαν να πιστεύουν σε εμένα. Το σύλλογο μου τον Ολυμπιακό που στάθηκε στο πλευρό μου από την πρώτη στιγμή. Την οικογένεια μου».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια