Αποχαιρέτησε τον Ερμή Αγιάς ο Γκανέτσας

Με δήλωσή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο Γκανέτσας ανακοίνωσε την απόφασή του να σταματήσει από τον Ερμή Αγιάς. Αναλυτικά ανέφερε:

«Κι επειδή όλα τα ωραία πράγματα κάποτε τελειώνουν, έτσι και η όμορφη συνεργασία μου με τον Ερμή Αγιάς έφτασε στο τέλος της. Τρία υπέροχα χρόνια γεμάτα μόνο χαρές και συνεχόμενες ανόδους ήταν αρκετά για να δεθώ με την οικογένεια του Ερμή! Ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ, πρώτα απ’ όλα στον πρόεδρο, Θοδωρή Ριζούλη αλλά και στον αντιπρόεδρο κύριο Κωνσταντίνο Ζέικο, που με έκαναν κομμάτι της ομάδας, με αγκάλιασαν, και με στήριξαν όσο κάνεις άλλος ακόμα και στη δύσκολη περίοδο του τραυματισμού μου. Ευχαριστώ τους προπονητές, Γρήγορη Γιασάρη και Αλέξη Ζεστά που με εμπιστεύτηκαν σ αυτή τη δύσκολη αποστολή. Επίσης, ένα μεγάλο ευχαριστώ στον πρώην συμπαίκτη και γενικό αρχηγό της ομάδας, Άρη Αργυρούλη, που προσπάθησε και κατάφερε να λύσει ό,τι πρόβλημα υπήρχε στις σεζόν!!! Χρήστο Χαλίτσιο και Κώστα Δουίκα, σας ευχαριστώ, γιατί με την επιμονή σας μας κάνατε όλους καλύτερους!!


Επίσης δεν θα μπορούσα να παραλείψω όλους τους συμπαίκτες μου, με πρωτεργάτη τον Νέστορα Κόμματο, με τους οποίους είχαμε άριστη συνεργασία και καταφέραμε, σαν μία γροθιά, να φτάσουμε τον Ερμή ψηλότερα! Τέλος ένα τεράστιο “Ευχαριστώ” στον κόσμο της Αγίας και ιδιαίτερα στους λιλιπούτειους φίλους της που με αγάπησαν εντός και εκτός γηπέδου γι αυτό που είμαι και με στήριξαν αυτά τα 3 χρόνια! Είμαι πολύ χαρούμενος που έβαλα και εγώ ένα λιθαράκι σε όλη αυτή την προσπάθεια και σίγουρα έπεται και συνέχεια από τους συντελεστές της ! Εις το επανιδείν λοιπόν ! Σας ευχαριστώ όλους από τα βάθη τις καρδιάς μου !».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια