Τέλος από τον Πρωτέα Βούλας ο Δάγλας

Την από κοινού λύση της συνεργασίας τους συμφώνησαν ο Πρωτέα Βούλας και ο Αλέκος Δάγλας.  Μετά την λήξη της συνεργασίας ο πρόεδρος της ομάδας Χρήστος Βασιλειάδης δήλωσε στο proteasvoulas.gr τα εξής:

«Ευχαριστούμε τον φίλο Αλέκο για τη βοήθεια που μας έδωσε σε μιά δύσκολη χρονιά. Ο Πρωτέας θα συνεχίσει να βρίσκεται ανάμεσα στις κορυφαίες ομάδες της Ελλάδας. Με τον Αλέκο Δάγλα μας συνδέουν και θα συνεχίσουν να μας συνδέουν φιλία και αμοιβαίος σεβασμός. Του ευχόμαστε καλή επιτυχία στα επόμενα βήματα της καριέρας του».

Με τη σειρά του ο Έλληνας τεχνικός ευχαρίστησε την ομάδα της Βούλας:

«Ακόμα μία σεζόν ολοκληρώθηκε με τον Πρώτεα να βρίσκεται επάξια ανάμεσα στις καλύτερες ομάδες της Ελλάδας. Η επιθυμία κι οι φιλοδοξίες μου να επιστρέψω στο αντρικό μπάσκετ με αναγκάζουν να βάλω μία άνω τελεία στη σχέση μου με την ομάδα της καρδιάς μου.

Είναι δεδομένο ότι θα είμαι δίπλα στο σύλλογο και ανοικτός να βοηθήσω με όποιον τρόπο μπορώ. Για ακόμα μία φορά θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς τον πρόεδρο Χρήστο Βασιλειάδη κι όλο το Διοικητικό Συμβούλιο για την εμπιστοσύνη τους και τη στήριξη που μου παρείχαν.


Επίσης θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στο προπονητικό και ιατρικό επιτελείο της ομάδας για την άψογη συνεργασία που είχαμε κατά την διάρκεια της χρονιάς. Τέλος εύχομαι σε όλες της αθλήτριες του Γυναικείου που συνεργάστηκα την φετινή χρονιά τα καλύτερα για το μέλλον τους τόσο σε προσωπικό όσο και σε μπασκετικό επίπεδο. Εις το επανιδείν».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια