Μητριτζίκης: «Η προσπάθεια συνεχίζεται»

Ο προπονητής του Ασβεστοχωρίου Νίκος Μητριτζίκης, δήλωσε μετά το τέλος του χθεσινού αγώνα και την επάνοδο της ομάδας στην Β΄ ΕΚΑΣΘ:


«Θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την ψυχή μου και τα 13 παλικάρια που μου χάρισαν μια υπέροχη χρόνια και φέτος και ξαναέφεραν το Ασβεστοχώρι στη Β´ ΕΚΑΣΘ. Πολλές φορές τους πίεσα, τους γκρίνιαξα και τους κυνήγησα περισσότερο ίσως από το κανονικό. Είχα, έχω και θα έχω όμως παρά μα πάρα πολλές απαιτήσεις από αυτούς και πιστεύω ακράδαντα ότι οι δυνατότητες τους είναι παραπάνω από ότι νομίζουν και οι ίδιοι. Μπράβο μάγκες , σας γουστάρω όλους έναν προς έναν. Ευχαριστώ επίσης τον Πρόεδρο που μας έχει εμπιστευτεί απόλυτα όλα αυτά τα χρόνια και μας έχει παραχωρήσει την ομάδα εν λευκώ, όπως και όλους τους χορηγούς μας που στάθηκαν και φέτος δίπλα μας. Τέλος θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο του Ασβεστοχωρίου που σήμερα γέμισε -για πρώτη φορά -στα τέσσερα χρόνια που είμαι στο σύλλογο το κλειστό και πολλοί από αυτούς ήταν γονείς και παιδιά από την ακαδημία μας . Μόνο όλοι μαζί μπορούμε να μεγαλώσουμε το σύλλογο μας . Κανένας δε περισσεύει. Η προσπάθεια συνεχίζεται ...».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια