Μπαρμπερίδου: «Η κατάκτηση του Κυπέλλου ήταν η πιο δυνατή στιγμή του Πρωτέα Βούλας»

Tο χρόνο πίσω γύρισε η Δήμητρα Μπαρμπερίδου και θυμήθηκε το 2013, το οποίο χαρακτήρισε μαγική χρονιά για τον Πρωτέα Βούλας. Η αρχηγός της μεγαλύτερης επιτυχίας της ομάδας μέχρι τώρα στη ιστορία του γυναικείου τμήματος μίλησε στην επίσημη ιστοσελίδα του ΑΕΟΠΒ για τις μοναδικές στιγμές που έζησαν την αγωνιστική περίοδο 2012-2013, η οποία «σφραγίστηκε» από την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας (και στη συνέχεια την κατάκτηση του πρωταθλήματος της Α2 και την άνοδο της ομάδας στην Α1, όπου βρίσκεται μέχρι). Αναλυτικά όλα όσα είπε…

-Θέλω να σε γυρίσω μερικά χρόνια πίσω τη σεζόν 2012-13, που τελείωσε με τον τίτλο του Κυπέλλου για την ομάδα σου τότε. Πώς θυμάσαι αυτή τη χρονιά και τι σου έχει μείνει ανεξίτηλα χαραγμένο;

«Αυτή η χρονιά θεωρώ πως ήταν η καλύτερη χρονιά για το σύλλογο, γιατί κατάφερε εκτός από την κατάκτηση του πρωταθλήματος να συμμετάσχει για δεύτερη φορά στο Φάιναλ Φορ, ούσα ομάδα που συμμετείχε σε πρωτάθλημα Α2! Ήταν μαγική χρονιά… Δεν πιστεύω ότι υπάρχει μία στιγμή που μου έχει μείνει χαραγμένη… Είναι πολλές οι στιγμές.. Είναι το πάθος και η πίστη της ομάδας, η στήριξη του κόσμου που μας ακολούθησε σε αυτή μας την προσπάθεια και ήταν ο έκτος παίκτης στο παρκέ. Το κλίμα που υπήρχε εκείνη τη χρονιά από την πρώτη ημέρα της προετοιμασίας ήταν κάτι το μοναδικό και σε συνεργασία με τη στήριξη του συλλόγου και όλων των ανθρώπων που τον απαρτίζουν ήταν πιστεύω αυτό που έκανε εκείνη την ομάδα να διακριθεί και να γίνει η πρώτη ομάδα που συμμετείχε σε πρωτάθλημα Α2 και κατέκτησε το Κύπελλο Ελλάδας».

-Τι σημαίνει Πρωτέας για εσένα;

«Είναι ήδη γνωστό σε όλους νομίζω.. Για εμένα Πρωτέας σημαίνει οικογένεια. Ήμουν μέλος σε αυτή την ομάδα για οκτώ συνεχή χρόνια και έχω τις καλύτερες αναμνήσεις. Όλα ξεκινούν από τους ανθρώπους που βρίσκονται στο σύλλογο και κάνουν ό,τι είναι δυνατόν καλύτερο! Και μου λείπει… Μου λείπει να είμαι μέλος αυτής της ομάδας, μου λείπει να κάνω προπόνηση, να πειράζω τις συμπαίκτριές μου εν ώρα προπόνησης… Μου λείπουν τα μίτινγκ στην «παράγκα» με το προπονητικό τιμ και τη διοίκηση… Μου λείπουν τα ταξίδια εκτός Αθηνών με τα κορίτσια… Μου λείπουν οι Κυριακές στο γήπεδο με το πάθος των φιλάθλων…».

-Εάν μπορούσες να ξεχωρίσεις ποιες θα ήταν οι τρεις πιο δυνατές στιγμές σου με την ομάδα του Πρωτέα Βούλας;

«Σίγουρα η κατάκτηση του Κυπέλλου ήταν η πιο δυνατή στιγμή… Άλλη μία δυνατή στιγμή για εμένα είναι όταν παίξαμε στον ΠΑΟΚ και χάσαμε την παραμονή μας στην Α1 και θυμάμαι όλη την ομάδα, παίκτριες, προπονητές και διοίκηση μετά την επιστροφή μας από τη Θεσσαλονίκη που μαζευτήκαμε και γίναμε μία γροθιά και είπαμε ότι ξεκινάμε από την αρχή… Αυτή ήταν μια στιγμή που άλλαξε τόσο έμενα όσο και όλο το σύλλογο και για αυτό θα ήθελα να ευχαριστήσω τον πρόεδρο κ. Βασιλειάδη και τον προπονητή Αλέκο Δάγλα που έκαναν τα αδύνατα-δυνατά για να στήσουν τον Πρωτέα από την αρχή, ώστε να φθάσει εκεί που του αξίζει. Η τρίτη στιγμή που ξεχωρίζω δεν είναι μπασκετική, αλλά συναισθηματική και ευχαριστώ ξανά το σύλλογο του Πρωτέα, την οικογένειά μου, γιατί ακόμα και δύο χρόνια μετά τη «φυγή» μου είναι ακόμα δίπλα μου και αυτό είναι το πιο σημαντικό. Αξίζει και πρέπει να σημειωθεί ότι είναι οι άνθρωποι που διαμορφώνουν την ομάδα και στον Πρωτέα αξίζει να είναι στην κορυφή. Θα ήθελα να ευχηθώ καλή επιτυχία και στις τέσσερις ομάδες που συμμετέχουν και είμαι σίγουρη ότι ο Δάγλας θα κάνει τα μαγικά του!».


Αξίζει να σημειωθεί πως η Δήμητρα Μπαρμπερίδου βρέθηκε τις προηγούμενες ημέρες στην προπόνηση του Πρωτέα Βούλας, στο «Γ. Γεννηματάς», θέλοντας έτσι να είναι δίπλα στην ομάδα εν όψει της συμμετοχής της στο 18ο Φάιναλ Φορ του Κυπέλλου Ελλάδας που θα λάβει χώρα το τριήμερο 24-26/03 στο ΔΑΚ Γλυφάδας «Μάκης Λιούγκας».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια