Ανετη επικράτηση για τον Ολυμπιακό Βόλου

Εχοντας σημαντικό προβάδισμα από την αρχή ο Ολυμπιακός επικράτησε στον Βόλο με 87-39 της Ασπίδας Ξάνθης. Οι νικήτριες κράτησαν την Δημητριάδου εκτός 12αδας, ενώ Ζέρβα, Ζήτη και Κοτσιάφτη, χρησιμοποιήθηκαν λίγο πάνω από δέκα λεπτά η κάθε μία.

Τις προηγούμενες μέρες χειρουργήθηκε με επιτυχία στον χιαστό η Κυριατζίδου. Η διοικούσα επιτροπή, οι παίκτριες και οι προπονητές της αφιερώνουν τη νίκη και την περιμένουν σύντομα.

Η Ασπίδα Ξάνθης κατέβηκε στο Βόλο με επτά παίκτριες λόγω επαγγελματικών και σχολικών υποχρεώσεων, ενώ είναι προς τιμή του συλλόγου, ότι πραγματοποίησαν διανυκτέρευση όπως και στα Γιάννινα.
Δεκάλεπτα: 23-11, 46-21, 68-27, 87-39
Διαιτητές: Χατζηκώστας-Μποϊτσης
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΒΟΛΟΥ (Καπουρνιώτης-Μπορίνος): Νούλα, Παγκαλίδου 10(3), Αγαγιώτη 8(2), Τότση 2, Ζέρβα 2, Σουλτάνη 24(1), Χούτα 2, Ταντουρόφκσα 25(4), Ζήτη, Αγκάνη 2, Διαμαντοπούλου 2, Κοτσιάφτη 10.
ΑΣΠΙΔΑ ΞΑΝΘΗΣ (Κααρά Αχμέτ): Καραλίδου Σ. 6, Κουτρουβέλη, Σακουλάκη 7(1), Παπαχρυσοβέργη 2, Σουλιώτη 14(1), Καραλή 10, Καραλίδου Β. 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια