Αγγέλης: «Σκληρή αυτοκριτική από όλους»

Ο πρώην, πλέον, τεχνικός του Ερμή Λαγκαδά Βασίλης Αγγέλης εξέδωσε πριν από λίγο το κάτωθι κείμενο:

«Με την ολοκλήρωση και της δεύτερης θητείας μου, διάρκειας ενάμιση έτους, στην ανδρική ομάδα του Ερμή Λαγκαδά ( η πρώτη για δυο σεζόν στην Α2 το 2010-11 και το 2011-12 ) θα ήθελα πρώτα από όλους να ευχαριστήσω από καρδιάς τους αθλητές που συνεργάστηκαν μαζί μου τόσο την περσινή όσο και τη φετινή αγωνιστική περίοδο.

Επίσης ευχαριστώ εκείνους τους ανθρώπους της διοίκησης που στάθηκαν δίπλα στην ομάδα και δεν γύρισαν την πλάτη τους, ούτε απομακρύνθηκαν στα δύσκολα βάζοντας προσωπικές συμπάθειες ή εμπάθειες πάνω από το κοινό καλό.

Ακόμη ευχαριστώ τον φίλαθλο κόσμο της ομάδας που μετά από αρκετό καιρό άρχισε να κάνει πάλι αισθητή την παρουσία του στο γήπεδο.

Τέλος θέλω να μνημονεύσω τους εξαίρετους συνεργάτες μου που έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους και δούλεψαν με πολύ πάθος για αυτή την ομάδα. Τον άμεσο συνεργάτη τα τελευταία χρόνια και συνοδοιπόρο μου Γιώργο Γεράση, τον έτερο συνεργάτη Σωτήρη Σπασέγκο και τον γυμναστή της ομάδας Λάκη Ασίκη.

Όλο αυτό το χρονικό διάστημα και στις επιτυχίες αλλά και στις αποτυχίες δεν έκανα δηλώσεις, δεν πόσταρα σκέψεις και συναισθήματα και δεν μοίρασα δημόσια ούτε συγχαρητήρια αλλά ούτε και ευθύνες. Η φράση που επαναλάμβανα στους παίχτες μου ήταν " σκληρή αυτοκριτική ".

Αυτό κάνω και τώρα και αυτό θα συμβούλευα να κάνουν και οι συντάκτες των ατυχών ανακοινώσεων πριν αναφερθούν σε αναστροφές κλίματος και λοιπά τετριμμένα αλλά και ανυπόστατα...

Τέλος εύχομαι καλή αρχή και δύναμη στον αντικαταστάτη μου και άξιο συνάδελφο προπονητή Π. Αμοιρίδη. Καλή συνέχεια!!!


Υ.Γ: Η ομάδα του Ερμή Λαγκαδά θα κατέχει πάντα ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου καθώς και οι δυο θητείες μου συνδυάστηκαν με μεγάλες και δυνατές συγκινήσεις όπως αυτή που αποτελεί και την κορυφαία στιγμή στην αγωνιστική ιστορία της ομάδας ( ΕΡΜΗΣ-ΑΡΗΣ Κύπελλο Ελλάδας 2011-2012, φάση 16 )».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια