Σιαμέτης: «Σκληροτράχηλη ομάδα ο ΕΟ Σταυρούπολης»

Το δύσκολο πρωτάθλημα της Α2 γυναικών συνεχίζεται για τον ΠΑΣ Γιάννινα που αυτή την Κυριακή θα φιλοξενηθεί στην Σταυρούπολη από τον ΕΟΣ στις 13:30.


Οι παίκτριες του ΠΑΣ θέλουν να συνεχίσουν τις δύο τελευταίες καλές τους εμφανίσεις και να είναι και πάλι ανταγωνιστικές. Ο προπονητής Γιώργος Σιαμέτης δήλωσε:  «Την Κυριακή παίζουμε με μία πολύ σκληροτράχηλη και δύσκολο να την κερδίσεις ομάδα, ιδίως στην έδρα της. Προετοιμαζόμαστε σκληρά για το ματς. Βάλαμε και πάλι τους στόχους μας και θα επιδιώξουμε να τους πετύχουμε. Η φιλοσοφία μας ξεκινάει και τελειώνει στην άμυνα...» 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια