Καρακούλα: «Τρόπος ζωής για μένα ο αθλητισμός»

Η Βάγια Καρακούλα είναι μια νεαρή, πανέμορφη αθλήτρια από την Κοζάνη και φέτος θα αγωνίζεται στην ομάδα του Ηρακλή. Το «Πάμε Αθλητικά» συνεχίζοντας  την προσπάθεια του να στηρίζει τους νέους αθλητές συνομίλησε μαζί της:

Πως σε κέρδισε το μπάσκετ και όχι κάποιο άλλο άθλημα;

Ξεκίνησα να παίζω από νεαρή ηλικία, θα έλεγα ότι δεν ήταν τόσο δική μου επιλογή όσο των γονιών μου αυτοί με «έσπρωξαν» να παίξω στην πορεία όμως το αγάπησα και  έγινε τρόπος ζωής μου. Δεν επέλεξα κάποιο άλλο γιατί κάποια δεν μου άρεσαν κάποια άλλα τα είχα δοκιμάσει και δεν ενθουσιάστηκα

Βάγια φέτος θα αγωνίζεσαι με την φανέλα του Ηρακλή καθώς πήρες μεταγραφή από τον Απόλλωνα Πτολεμαΐδας. Πως αισθάνεσαι; Σε γεμίζει άγχος αυτό καθώς ο Ηρακλής είναι μια μεγάλη ομάδα, ή όχι;

Είμαι πολύ χαρούμενη και ενθουσιασμένη για αυτή τη μεταγραφή, είναι ένα καινούργιο βήμα για έμενα. Δεν νομίζω ότι αγχώνομαι, γνωρίζω ότι βρίσκομαι σε μία μεγάλη ομάδα με σημαντική ιστορία και όνομα και προσπαθώ τόσο εγώ όσο και οι συμπαίκτριες μου ο προπονητής μας και όλοι στην ομάδα να το σεβόμαστε αλλά και να συνεχίσουμε την ιστορία του συλλόγου

Ποιες είναι οι βλέψεις σου με τον Ηρακλή;

Πρωτεύοντας στόχος της ομάδας φέτος είναι η άνοδος στη Α1 Εθνική κατηγορία και δευτερευόντως να δείξουμε ένα καλό πρόσωπο και στο κύπελλο και να φτάσουμε όσο πιο μακριά μπορούμε

Από ποια ομάδα ξεκίνησες;

Ξεκίνησα από την Κοζάνη, στις ακαδημίες του Λασσάνη Κοζάνης και αργότερα στον Ηρακλή Κοζάνης

Σε ποιες ομάδες έχεις αγωνιστεί;

Στις ομάδες που προείπα, ωστόσο ξεχωρίζω έως τώρα την μία μοναδική χρονιά στον Απόλλωνα Πτολεμαΐδας, για πολλούς λόγους

Σπουδάζεις δημοσιογραφία, θα υπερισχύσει αυτή ή ο αθλητισμός;

 Όλα τα χρόνια προσπαθώ να συνδυάζω το σχολείο με τον αθλητισμό και την προσωπική ζωή. Αυτό θα συνεχίσω να κάνω, επέλεξα τη δημοσιογραφία γιατί έχουν μεγάλη σύνδεση μεταξύ τους, οπότε πιστεύω θα μπορώ να τα συνδυάσω

Τι ομάδα είσαι;

Δεν υποστηρίζω φανατικά κάποια συγκεκριμένη ομάδα, αλλά αν επέλεγα θα  έλεγα Ολυμπιακός και φυσικά Ηρακλής!

Τι είναι για σένα ο αθλητισμός και ειδικά το μπάσκετ που υπηρετείς;

Αρχικά ο αθλητισμός είναι το καλύτερο δώρο που μπορούν οι γονείς να κάνουν σε ένα παιδί. Έχει αμέτρητα οφέλη, που δύσκολα βρίσκεις σε άλλες δραστηριότητες. Για εμένα ο αθλητισμός σαν σύνολο και το μπάσκετ ειδικότερα, αναπτύσσουν τις δεξιότητες των παιδιών, βοηθούν στην υγεία τους και συνάπτουν σχέσεις με άλλα παιδιά. Ακόμη ψυχαγωγούνται  και ζουν εμπειρίες, συναισθήματα και μαθήματα που δύσκολα βρίσκεις έξω η στο σχολείο. Προσωπικά για εμένα είναι τρόπος ζωής

Είσαι μικρή σε ηλικία μόνο 18 ετών, όμορφη και έχεις όλο το μέλλον μπροστά σου. Τι θα ήθελες να κάνεις τόσο στην καριέρα σου άλλα και γενικά στην ζωή σου;

Θα ήθελα αρχικά να βοηθήσω την ομάδα μου να κατακτήσει τους στόχους που έχει θέσει και να τελειώσω τη σχολή μου.

Κοιτώντας πιο μακριά θα ήθελα να ασχοληθώ με το αντικείμενο που σπουδάζω είτε στο κομμάτι της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων είτε στην αθλητική δημοσιογραφία και στο κομμάτι του μπάσκετ να συνεχίζω να παίζω σε υψηλό επίπεδο και γιατί όχι να μην δοκιμάσω κάτι στο εξωτερικό

Ασχολείσαι με κάποιο άλλο άθλημα ή μόνο με το μπάσκετ;

Μόνο με το μπάσκετ

Παρακολουθείς άλλα αθλήματα; Αν ναι ποια;

Παρακολουθώ ποδόσφαιρο λόγω του ξαδέρφου μου που παίζει και αυτός στον Ηρακλή, μου αρέσει πολύ ο κλασσικός αθλητισμός το τένις και τελευταία άρχισα να παρακολουθώ και βόλεϊ.

Πηγαίνεις γήπεδο καθόλου;

Πηγαίνω ναι όπως ανέφερα παραπάνω πηγαίνω να δω μπάσκετ φυσικά, ποδόσφαιρο και βόλεϊ

Βάγια θα ήθελα να μας πεις δυο λόγια για την κατάσταση που ζούμε εδώ στην Ελλάδα και για τα όσα γίνονται στην Ευρώπη, ποια είναι η γνώμη σου;

Σίγουρα είναι μία δύσκολη κατάσταση αυτή που βιώνουμε ωστόσο εγώ πιστεύω πως πρέπει να είμαστε αισιόδοξοι και θετικοί.

Η κρίση μας έχει αποξενώσει, κανείς δεν νοιάζεται για τον συνάνθρωπο. Νομίζω πως αυτό επεδίωκαν περισσότερο, γιατί πιστεύω πως όταν οι άνθρωποι νοιάζονται για τον διπλανό τους, όταν αντιμετωπίζουν ο ένας τον άλλο σαν οικογένεια, τότε κερδίζουμε κάθε κρίση. Σίγουρα τα χρήματα εξυπηρετούν βασικές ανάγκες, ωστόσο τα καλύτερα πράγματα στην ζωή δεν αγοράζονται με τα χρήματα και είναι καθημερινά γύρω μας. Εμείς όμως έχουμε κλείσει τα μάτια και κοιτάμε μόνο τον εαυτό μας.

Τώρα για αυτά που γίνονται στην Ευρώπη είναι καταστάσεις θλιβερές που δεν αρμόζουν για την εποχή που ζούμε και δεν πιστεύω ότι είναι τόσο δύσκολο να το αντιμετωπίσουν απλά είναι θέμα κατά κύριο λόγο συμφερόντων που δυστυχώς έχει θύματα αθώους ανθρώπους

Τι είδος μουσικής ακούς;

Ακούω όλων των ειδών μουσικής κυρίως όμως ξένη

Ποιο είναι το χόμπι σου;

Μου αρέσουν τα ταξίδια, η μόδα, και γενικότερα να γυμνάζομαι

Πως σου αρέσει να περνάς τον ελεύθερο χρόνο σου;

Βλέπω ταινίες, διαβάζω, περνάω χρόνο με τα αδέρφια μου, με τους φίλους μου, μου αρέσει πολύ να επισκέπτομαι μουσεία, πηγαίνω στο γήπεδο, μου αρέσει πολύ να ταξιδεύω γενικά κάνω διάφορα πράγματα ειδικά με την παρέα μου

Τι έφταιξε και η Εθνική μας έχει μια πτώση αγωνιστική;

Πιστεύω πως αγωνιστικά δεν είναι πτώση, πρόκειται για μια νέα ομάδα που χρειάζεται χρόνο για να δεθεί όπως η προηγούμενη. Κάθε γενιά είναι διαφορετική για αυτό πιστεύω δεν μπορεί να γίνει σύγκριση, ωστόσο αυτό που λείπει από την Ελλάδα σαν χώρα γενικά στον αθλητισμό είναι τόσο οι εγκαταστάσεις  και η οργάνωση όσο και η σύνδεση του σχολείου με τον αθλητισμό όπως γίνεται στο εξωτερικό

Ο στόχος σου και το όνειρό σου είναι κάποια στιγμή να αγωνιστείς με τα χρώματα της Εθνικής Ελλάδος;

 Έχω αγωνιστεί με την εθνική, ήμουν στην εθνική κορασίδων και νεανίδων. Σίγουρα στόχος κάθε αθλητή είναι αυτός, ελπίζω και εγώ να συνεχίσω να αποτελώ μέλος της εθνικής ομάδας. Είναι η ύψιστη τιμή για κάθε αθλητή και φυσικά στο μέλλον να αγωνιστώ με την Εθνική Γυναικών



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια