Η ιστορία του 40αρη Αρκαδικού, δια χειρός Σταύρου Κουκάκη

Το διοικητικό συμβούλιο της ΚΑΕ Αρκαδικός με ανακοίνωσή του «καλεί το φίλαθλο κοινό της ομάδας, στην παρουσίαση του βιβλίου "Η ιστορία ενός 40άρη" που έχει γράψει ο δημοσιογράφος Σταύρος Κουκάκης και αναφέρεται στην 40χρονη ιστορία της ομάδας μπάσκετ του Αρκαδικού .

H παρουσίαση του βιβλίου θα γίνει την Δευτέρα 12/9/2016 και ωρα 19:00 το απόγευμα στο Αποστολοπούλειο Πνευματικό κέντρο».

Ο δημοσιογράφος, συγγραφέας και καλός φίλος αναφέρει για το βιβλίο του:

«Μετά από δέκα έξι μήνες έρευνας και σκληρής δουλειάς με τους συνεργάτες μου, το βιβλίο "Η ιστορία ενός 40άρη" είναι γεγονός και πλέον είμαστε έτοιμοι για την παρουσίαση του, την Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου στις 7 μ.μ. στο αμφιθέατρο του Πνευματικού Κέντρου Τρίπολης.

Λένε πώς είναι δύσκολο να γράψεις ένα βιβλίο και πραγματικά όποιος το επιχειρήσει, καταλαβαίνει πολύ καλά τις δυσκολίες του.

Όμως μέσα σε όλες αυτές τις δυσκολίες θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό και "πολύ πλούσιο", γιατί σε αυτήν την προσπάθεια δεν ήμουν μόνος μου, αλλά αντίθετα βρήκα πολλούς καλούς φίλους που στήριξαν αυτό το συγγραφικό μου όνειρο.

Με την ευκαιρία αυτή, νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω δημόσια όλες και όλους που συνέβαλλαν με κάθε τρόπο, ώστε αυτό το συγγραφικό όνειρο να γίνει πραγματικότητα.

Σας ευχαριστώ από καρδιάς και σας περιμένω όλες και όλους την Δευτέρα για να τα πούμε από κοντά».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια