Ο Χρήστος Ταπούτος στις προπονήσεις της ΔΕΚΑ-Τι απάντησε στις ερωτήσεις των αθλητών-Φωτορεπορτάζ

Προπόνηση μαζί με τους εφήβους της ΔΕΚΑ κάνει τις τελευταίες μέρες και ο Χρήστος Ταπούτος. Ο διεθνής καλαθοσφαιριστής, ο οποίος έχει περάσει από κάποιες εκ των κορυφαίων ελληνικών ομάδων αλλά και από ομάδες του εξωτερικού, δέχθηκε με μεγάλη χαρά να φωτογραφηθεί με τα παιδιά της ομάδας αλλά και να απαντήσει στις παρακάτω ερωτήσεις που του έγιναν από τους αθλητές:

-Πόσες ώρες έκανες προπόνηση την ημέρα ;

«Καθημερινά προπονούμουν τουλάχιστον 4 ώρες πάντα μετά το σχολείο φυσικά.»

-Ατομικές προπονήσεις έκανες ;

«Εννοείτε, έκανα μιάμιση ώρα κάθε μέρα.»

-Πότε κατάλαβες ότι θες να ασχοληθείς επαγγελματικά με το μπάσκετ ;

«Τα πρώτα χρόνια μεγαλώνοντας κατάλαβα ότι μάλλον για εκεί πάω , άρχισα να δουλεύω πιο συστηματικά, πιο πολύ και σε ένταση και σε χρόνο , και καλώς ή κακώς επειδή οι εποχές ήταν τελείως διαφορετικές στο μπάσκετ από ότι τώρα , το μπάσκετ ήταν και πιο επαγγελματικό και είχε και πιο πολλά λεφτά, αναγκαστικά παραμέρισα λίγο το σχολείο γιατί δεν είχα το χρόνο και με το σχολείο να δουλεύω όσο ήθελα.»

-Τι σε έκανε να συνεχίζεις μετά έπο έναν τραυματισμό ή μια δύσκολη στιγμή ;

«Κοίτα, αν αγαπάς…  βασικά η λέξη που ταιριάζει είναι αν γουστάρεις αυτό που κάνεις δεν πρόκειται να το παρατήσεις ποτέ. Έχω περάσει πολλές ατυχίες στην καριέρα μου, όχι μόνο τραυματισμούς, και εξωγηπεδικές ατυχίες και κακοί χειρισμοί, λάθος διαχείριση  και κακές συμβουλές. Εκεί άμα δεν είσαι δυνατός, άμα δεν έχεις σωστό περιβάλλον , και το περιβάλλον δεν είναι μόνο οι γονείς σου, είναι και οι φίλοι και οι γνωστοί σου και αν δεν έχει όλη τη δύναμη να συνεχίσεις δεν πρόκειται να το κάνεις.  Εγώ πέρασα δύσκολα και κατάφερα να ξεπεράσω τα εμπόδια που βρήκα μπροστά μου όχι μόνο για τραυματισμούς – και τραυματισμούς βέβαια είχα – αλλά θέλει δύναμη και πρέπει να γουστάρεις αυτό που κάνεις , να σ΄ αρέσει.»

-Ποιά ήταν η πιο σημαντική στιγμή στην καριέρα σου ;

«Έχω πάρει ένα πρωτάθλημα με την ΑΕΚ σε πολύ μικρή ηλικία , έχω πάρει τέσσερα μετάλλια με την εθνική ομάδα , έχω παίξει σε όλες τις εθνικές, δόξα τω θεώ είχα πολλές καλές στιγμές και δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποια ιδιαίτερα γιατί θα αδικήσω κάποιες άλλες οπότε είναι τέσσερις-πέντε στιγμές στην καριέρα μου που τις θεωρώ ότι ήταν οι κορυφαίες.»

-Πώς ένιωθες τη χρονιά που έπαιζες στον ΠΑΟΚ ;

«Τον πρώτο καιρό περίεργα, μετά το συνήθισα…»

-Είχες κάποιον αθλητή πρότυπο ;

«Μεγάλωσα με αφίσες του Κούκοτς στο δωμάτιό μου, με μπλούζες, με βίντεο, με κασέτες , γιατί τότε τη δικιά μου την εποχή είχαμε κασέτες, εσείς δεν ξέρετε τι είναι αυτό, αλλά αυτόν είχα πρότυπο και συνεχίζω να τον έχω και συνεχίζω να τον παρακολουθώ παρόλο που έχει σταματήσει, εννοώ το πως έπαιζε, τι κινήσεις έκανε και όλα αυτά. Μπορεί να περιμένατε να σας πω τον Τζόρνταν, εντάξει ο Τζόρνταν ήταν κάτι ιδιαίτερο για όλους μας. Αλλά σαν πρότυπο αυτόν είχα γιατί μου έλεγαν οτι μοιάζω και λίγο στο στυλ του…»

Τέλος ο Χρήστος Ταπούτος μας μίλησε και γενικότερα για το πώς βλέπει τη δουλειά που γίνεται στη ΔΕΚΑ :

«Επειδή ξέρω και τον Νίκο (σσ. Χατζηβρέττα) σαν άτομο, και εντάξει με τον Γιώργο (σσ. Κυριαζή) έχουμε άλλη σχέση εδώ και τόσα χρόνια και ξέρω πως λειτουργεί η ομάδα θεωρώ ότι είναι μια πολύ καλή προσπάθεια, είναι κάτι πολύ ξεχωριστό και για το δήμο και γενικότερα για τη δυτική περιοχή της πόλης. Θεωρώ ότι το όνομα του Νίκου είναι κράχτης για τα παιδιά, αλλά και για τους γονείς για να φέρουν εδώ τα παιδιά τους να μάθουν τα βασικά και να δουλέψουν σωστά και θεωρώ ότι φάνηκε από πέρυσι ότι η επιτυχία της ακαδημίας είναι πολύ μεγάλη και ελπίζω και εύχομαι να συνεχίσει έτσι και καλύτερα.»









Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια