Ξεκίνησε την προετοιμασία του ο ΠΟΞ-Διδασκάλου: «Είμαι άνθρωπος των προκλήσεων»

Με νέους ανθρώπους στα διοικητικά, φιλοδοξίες και πολύ δουλειά ξεκίνησε την προετοιμασία της η ομάδα του ΠΟ Ξηροκρήνης.

Το νέο σχήμα της διοίκησης έδωσε τα χέρια με τον, προπονητή πλέον, Αλέξανδρο Διδασκάλου και μετά τις πολλές αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν στο ρόστερ το καλοκαίρι άρχισε ο σχεδιασμός της νέας χρονιάς.

«Το πρόγραμμα της προπόνησης για αυτή την εβδομάδα περιλαμβάνει στίβο και από την επόμενη μπάσκετ», μας είπε ο νέος προπονητής ο οποίος μετά από έναν χρόνο απουσίας επιστρέφει στην ομάδα του ΠΟΞ αυτή τη φορά από τη θέση του προπονητή.

Ρωτήσαμε τον κ. Διδασκάλου να μας πει λίγα λόγια για τα πλάνα της ομάδας αλλά και για τον ίδιο στο νέο αυτό εγχείρημα που πραγματοποιεί στην καριέρα του.

Νέα αρχή για την ομάδα αλλά και για εσάς! Θα θέλαμε να μας πείτε πως προέκυψε αυτό;

«Έγινε μια κρούση προς το πρόσωπο μου στο τέλος Μαϊου να αναλάβω την τεχνική ηγεσία της ομάδας. Η πρόταση αυτή μετά από συζητήσεις αναβλήθηκε λόγο ανακατατάξεων στα διοικητικά της ομάδας και υλοποιήθηκε στα μέσα Αυγούστου».

Ποια είναι τα πλάνα και οι στόχοι ομάδας και οι προσωπικοί του προπονητή της;

«Για την ομάδα στόχος είναι η καταξίωση της στο χώρο και μία καλή πορεία έτσι ώστε ο ΠΟΞ να μπει ξανά δυνατά στον μπασκετικό χάρτη της πόλης.
Οσο για μένα δεν θέλω να κρυφτώ ούτε και να βαφτιστώ ξαφνικά προπονητής. Η εμπειρία και οι παραστάσεις που έχω όλα αυτά τα 35 χρόνια σαν παίκτης, μου δίνουν την δυνατότητα να μπορώ κατά την γνώμη μου να βοηθήσω μια ομάδα αυτής της μορφής να κάνει ένα νέο ξεκίνημα. Ο ΠΟΞ μου έδειξε εμπιστοσύνη στο κομμάτι αυτό και επειδή είμαι άνθρωπος των προκλήσεων άρπαξα την ευκαιρία».

Τι περιλαμβάνει το πρόγραμμα της προετοιμασίας;


«Ξεκινήσαμε και θα τελειώσουμε την εβδομάδα με στίβο. Από Δευτέρα πατάμε γήπεδο να βάλουμε κάποιες βασικές αρχές έτσι ώστε να μπορέσουμε να κλείσουμε τα πρώτα φιλικά».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια