Μάλτση: «Μόνο Ολυμπιακός για μένα στην Ελλάδα»

Η πολύπειρη γκαρντ Εβίνα Μάλτση, επέστρεψε στην Ελλάδα και παραχώρησε συνέντευξη στο «Φως στα σπορ» ξεκαθαρίζοντας πως στο μυαλό της υπάρχει μόνο ο Ολυμπιακός. Σχολίασε επίσης τις μεταγραφές των «ερυθρόλευκων», ενώ αναφέρθηκε και στα στοιχεία που θα χρειαστεί η ομάδα για ευρωπαϊκή διάκριση.  Διαβάστε αναλυτικά τη συνέντευξη:

Για την μεγάλη επιθυμία της Ελένης Καπογιάννη να την αποκτήσει: «Με την Ελένη γνωριζόμαστε πολλά χρόνια, είχαμε επαφή όσο έπαιζα στο εξωτερικό και κάποιες φορές προετοιμαζόμουν μαζί της. Το ξέρω ότι με ήθελε πολύ. Με ήθελε και πριν από τον Ολυμπιακό, αλλά δεν ήταν στα πλάνα μου να γυρίσω. Βλέποντας όμως ότι ο Ολυμπιακός χτίζει κάτι μεγάλο, κάτι φιλόδοξο για Ευρώπη, έγινε το πάντρεμα. Είναι σπουδαία προπονήτρια».

Για το ενδιαφέρον και του Παναθηναϊκού: «Ναι, με πλησίασε ο Παναθηναϊκός, μου ζήτησε να συνεργαστούμε. Όμως στο μυαλό μου δεν είχε τις προϋποθέσεις υπό τις οποίες θα επέστρεφα στην Ελλάδα. Μόνο για το ελληνικό πρωτάθλημα δεν θα γύριζα. Το ερωτηματικό δεν ήταν Ολυμπιακός ή Παναθηναϊκός. Αλλά αν θα γύριζα στην Ελλάδα ή θα έμενα στο εξωτερικό. Για την Ελλάδα, μόνο ο Ολυμπιακός υπήρχε για μένα. Ο Ολυμπιακός είναι κάτι που καλύπτει τις φιλοδοξίες μου φτιάχνοντας ένα εντυπωσιακό ρόστερ για ευρωπαϊκούς στόχους. Δεν είχα κουραστεί ούτε βαρεθεί να παίζω στο εξωτερικό. Ο Ολυμπιακός όμως μου έκανε την πρόταση που με κάλυπτε σε όλα».

Για το αν μπορεί να πάρει ευρωπαϊκό τίτλο ο Ολυμπιακός: «Σίγουρα το όνομα του Ολυμπιακού είναι πολύ μεγάλο. Αν μου έκανε την ερώτηση πριν από λίγους μήνες, θα σου έλεγα ότι η ψαλίδα με ξένες ομάδες ήταν πολύ μεγάλη. Τώρα όμως με το ρόστερ που έχει φτιάξει ο Ολυμπιακός θα σου πω ότι όλα γίνονται. Μην ξεχνάμε όμως ότι ξεκινάμε ως αουτσάιντερ. Υπάρχουν πολύ ισχυρές ομάδες. Θέλω πάντα στις δηλώσεις μου να είμαι προσγειωμένη».

Για τις χώρες που έχουν τις καλύτερες ομάδες: «Τουρκία, Ρωσία, Γαλλία. Ο Ολυμπιακός είναι ένας μεγάλος σύλλογος που πάει για μεγάλα πράγματα σε όλα τα σπορ. Θέλουν διακρίσεις παντού οι άνθρωποι της διοίκησης και καλά κάνουν. Έχουν κάνει έναν προγραμματισμό που βάσει της πείρας μου εκτιμώ πως είναι σωστός. Εγώ είμαι ρεαλίστρια και θα πω κάτι: Ανέκαθεν όπου υπάρχουν λεφτά υπάρχουν και καλές ομάδες. Τα λεφτά μετράνε. Έτσι κλείνεις την ψαλίδα με τις μεγάλες ξένες ομάδες. Έλειπαν καλές ξένες. Τώρα που είδα τις μεταγραφές, πιστεύω ότι φτιάχνουμε μεγάλη ομάδα. Όμως δεν φέρνουν μόνο τα λεφτά τους τίτλους. Πρέπει να χτίσεις την ομάδα, να υπάρξει χημεία, δέσιμο, υγεία και σκληρή δουλειά. Είδαμε τον Ολυμπιακό να παίρνει δύο Ευρωλίγκες χωρίς να έχει το ακριβότερο ρόστερ. Και στο γυναικείο μπάσκετ, είδαμε την ΤΣΣΚΑ και την Εκατερίνμπουργκ να μην παίρνουν Ευρωπαϊκό για 3-4 χρόνια, ενώ είχαν τα πιο ακριβά ρόστερ. Το σίγουρο είναι ένα: το ρόστερ που έφτιαξε ο Ολυμπιακός φέτος τον καθιστά δυνατή ευρωπαϊκή ομάδα».

Για τα νέα αποκτήματα του Ολυμπιακού: «Καταρχάς να πω ότι ο Ολυμπιακός έκανε εκπληκτικές μεταγραφές όχι για το ελληνικό πρωτάθλημα και το Κύπελλο, αφού είχε ήδη πάρει το νταμπλ και δεν χρειαζόταν να αλλάξει όλη την ομάδα. Ο Ολυμπιακός ενισχύθηκε τόσο πολύ για την Ευρώπη. Η Λάρκινς και η Κάιζερ έχουν παίξει στο WNBA και την Τουρκία και τις γνωρίζω καλά, γιατί έπαιζα και εγώ στην Τουρκία. Το τουρκικό πρωτάθλημα είναι πολύ δυνατό. Οι δύο Αμερικανίδες ψηλές που πήρε ο Ολυμπιακός είναι «τεσσαροπεντάρια», πιο βαριά από την Τζονσον».

Για το αν οι νέες παίκτριες θα απειλήσουν την Τζόνσον: «Η Τζόνσον μου αρέσει πολύ, είναι αλτική, δυνατή, για το ελληνικό πρωτάθλημα είναι πολύ καλή, αλλά στην Ευρώπη οι άλλες δύο παίκτριες έχουν μεγαλύτερη καριέρα. Η Λάρκινς είναι εκπληκτική παίκτρια, χάρηκα πάρα πολύ όταν έμαθε ότι θα έρθει, διαβάζει πολύ καλά το παιχνίδι, παίρνει ριμπάουντ, δίνει ασίστ και παραδόξως παίζει σαν δεύτερη πλέι μέικερ μέσα σε μία ομάδα. Κάνει πράγματα ασυνήθιστα για τη θέση της.

Η Κάιζερ είναι ψηλή και πολύ δυνατή μέσα στη ρακέτα, μπορεί να σουτάρει από μέση απόσταση. Σπουδαία παίκτρια και αυτή. Ξαναλέω: Στις δηλώσεις μου είμαι πάντα συγκρατημένη, αλλά δεν μπορώ να μην πω την αλήθεια. Όταν άκουσα για τις μεταγραφές του Ολυμπιακού, άνοιξα τα μάτια μου και είπα “ουάου”, εδώ ετοιμάζεται κάτι μεγάλο».

Για τις Καλτσίδου και Γιοβάνοβιτς: «Η Καλτσίδου είναι από τα καλύτερα 3άρια στην Ευρώπη. Το ίδιο και η Γιοβάνοβιτς. Γι’ αυτό είπα πόσο πολύ με εντυπωσίασαν οι μεταγραφές. Ο Ολυμπιακός αλλάζει επίπεδο. Τώρα εξαρτάται από τις παίκτριες να τα δώσουμε όλα, για να κάνουμε σπουδαία πράγματα στο γήπεδο. Με τέτοιο ρόστερ, η φιλοδοξία και ο ενθουσιασμός μου έχουν μεγαλώσει».

Για το αν νιώθει καλά παρά την ηλικία της: «Εγώ θέλω να είμαι υγιής. Δεν αισθάνομαι 37. Με παραξενεύει και εμένα ότι το σώμα μου είναι τόσο καλά παρά τα τόσα χρόνια αγώνων και προπονήσεων. Βέβαια τίποτα δεν είναι τυχαίο, έχω δουλέψει πολύ σκληρά και συνεχίζω να το κάνω, δεν κάθομαι. Προσέχω τον εαυτό μου. Σε αυτή τη φάση παίζει ρόλο και η πείρα, βλέπεις λόγου χάρη πως παίζει ο Ναβάρο τα τελευταία χρόνια, ο Διαμαντίδης και ο Σπανούλης. Όσο το σώμα μου δεν με εγκαταλείπει, δεν καταλαβαίνω τίποτα. Κότσια έχω πολλά».

Για το αν κάνει έξτρα προπονήσεις: «Όλα τα χρόνια. Δεν γίνεται να φύγω από το γήπεδο, αν μετά την προπόνηση δεν βάλω 100 τρίποντα. Και με ενδιαφέρει και το ποσοστό μου, να έχω γύρω στο 60%. Υπήρξαν χρόνια που πήγαινα πρώτη στο γήπεδο και έφευγα ώρες μετά την προπόνηση».

Για τον Βασίλη Σπανούλη: «Ο άνθρωπος έχει πολλά κιλά (γέλια), να μην πω τι έχει. Ας πω πολλά κιλά καρδιά. Το τελευταίο σουτ που πήρε, το είδα σε ανάλυση. Είναι ένα από τα μεγαλύτερα σουτ που έχω δει. Δεν μπαίνει εύκολα τέτοιο καλάθι απέναντι σε αμυντικό όπως ο Διαμαντίδης. Ο τρόπος που σούταρε, η στάση του σώματός του, είναι για σεμινάριο. Από άποψη τεχνικής μιλάω. Θέλει πολλά κιλά… καρδιά να το κάνεις και να το ξανακάνεις, αλλά εγώ βλέπω και την τεχνική. Ελάχιστοι παίκτες στην Ευρώπη μπορούν να το κάνουν. Λατρεύω όχι μόνο Σπανούλη, αλλά και Πρίντεζη. Μου αρέσει όλη του η πορεία, όλο του το παρουσιαστικό».

Για τον κόσμο του Ολυμπιακού: «Είναι τρομερό κίνητρο για εμάς να παίξουμε μπροστά του και ειδικά φέτος που θα έχουμε και την Ευρώπη. Από τη στιγμή που ο κόσμος θα έρθει στο γήπεδο, εμείς οι έμπειρες παίκτριες θα καταφέρουμε να τον κρατήσουμε διότι θα δει μπάσκετ υψηλού επιπέδου. Το πιστεύω. Γουστάρουμε τον κόσμο στο γήπεδο, τέτοιο κόσμο ζεστό, μετράει πολύ για κάθε αθλητή».

Για τα γεγονότα της Τουρκίας, στην οποία αγωνιζόταν τα προηγούμενα χρόνια: «Πέρσι είχαν ήδη αρχίσει να φαίνονται κάποια σημάδια και ακούγαμε σχετικές συζητήσεις. Φαινόταν ότι τα πράγματα δεν πήγαιναν καλά. Έχω φίλους καρδιακούς εκεί. Μπορεί κάποιος να υποθέτει ότι θα λέω “Θεέ μου καλά που έφυγα”, όμως σκέφτομαι πολλούς εκεί και θλίβομαι».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια