Ανακοίνωσε ξένη ο Παναθλητικός Συκεών Πειραματικό-Τι δήλωσε η Αμερικάνα Σούμπερτ-Οι καλύτερες στιγμές της πέρυσι

O Παναθλητικός Συκεών Πειραματικό ανακοίνωσε την απόκτηση της αθλήτριας Khadijah Kandii Shumpert(22 ετών, 1.83, forward) η οποία αποφοίτησε πέρσι από το κολλέγιο N.Mexico της περιφέρειας MountainWest (NCAA I).






Με την ομάδα του κολεγίου είχε εξαιρετική παρουσία την τελευταία 3ετία ενώ πέρσι ψηφίστηκε η καλύτερη forward ενώ ήταν στην καλύτερη 5άδα και στην καλύτερη αμυντική 5άδα της περιφέρειας έχοντας εντυπωσιακά ποσοστά σε όλες τις κατηγορίες (σε 32 αγώνες με μ.ο. 25’ ανά αγώνα: 15π., 6ριμπ., 1,6ας., 1,5κλ.).

Αποτέλεσε μία εκ των κορυφαίων σκόρερ και ριμπάουντερ στην ιστορία του κολλεγίου Ν.Mexico του οποίου αποτέλεσε τον ηγέτη από την δεύτερη κιόλας χρονιά της οδηγώντας το μάλιστα το 2015 στους τελικούς και το 2016 στους ημιτελικούς της περιφέρειας.

Η Shumpert αγωνίζεται κυρίως στη θέση 4 (και με ευχέρεια και στη θέση 5) ενώ διακρίνεται για την αλτικότητά της καθώς και για την πληθώρα κινήσεων στο high και στο low post έχοντας και πολύ υψηλά ποσοστά ευστοχίας (52% στα δίποντα και 76% στις βολές)

H Shumpert στις πρώτες της δηλώσεις από την Αμερική τόνισε: «Είμαι πολύ ενθουσιασμένη που στην πρώτη μου χρονιά μετά το κολλέγιο θα παίξω στην Ελλάδα για το σωματείο του Παναθλητικού. Έχω ακούσει πολύ καλά πράγματα για την Θεσσαλονίκη από την προπονήτρια μου Βέρα Μπούστος που είχε παίξει στο παρελθόν σε μια άλλη ομάδα της πόλης. Υπόσχομαι ότι θα δώσω το 100% των δυνατοτήτων μου για να πραγματοποιήσουμε τους στόχους μας σαν ομάδα».


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια