Τσουμάνης: «Στόχος μου η πρώτη ομάδα του Ολυμπιακού και η καθιέρωση στις Εθνικές»

O Ολυμπιακός από πέρυσι ξεκίνησε την προσπάθεια αναβάθμισης των ακαδημιών υπό τις οδηγίες του Νίκου Κεραμέα. Ένας παίκτης που εντυπωσίασε με την παρουσία του και επιλέχθηκε να ενταχθεί στις Ερυθρόλευκες ακαδημίες ήταν ο Γιαννιώτης Ανδρέας Τσουμάνης που ξεκίνησε μπασκετικά από τον ΑΓΣΙ.








Το basket247.gr μίλησε μαζί του για την ζωή του στην Αθήνα και όχι μόνο και ανακρίθηκε και σε μια επίθεση...24 δευτερολέπτων.

Πώς ήταν η πρώτη χρονιά στον Ολυμπιακό;

«Η πρώτη μου χρόνια στον ολυμπιακό ήταν έτσι όπως την περίμενα! Σκληρή δουλειά, το κεφάλι κάτω και ώρες αμέτρητες μέσα στο γήπεδο ώστε να βελτιωθώ όσο περισσότερο μπορώ. Στην ομάδα γίνεται εξαιρετική δουλειά τόσο σε ομαδικό όσο και σε ατομικό επίπεδο. Οι προπονητές είναι δίπλα μας σε ότι χρειαστούμε και αυτό δείχνει το μέγεθος του συλλόγου».

Πόσο εύκολο η δύσκολο ήταν να αφήσεις τα Γιάννενα;

«Ήταν σχετικά εύκολο αλλά και επίσης δύσκολο το να φύγω από την πόλη μου τα Ιωάννινα και να μετακομίσω στην Αθήνα για λογαριασμό του Ολυμπιακού. Ήταν δύσκολο διότι έπρεπε να αποχωριστώ την οικογένεια μου , τους  φίλους και γενικώς την ζωή εκεί. Ευτυχώς  και οι φίλοι  μου και η οικογένεια μου ήταν και είναι δίπλα μου σε ότι και αν κάνω. Αντίθετα ήταν πολύ εύκολη η απόφαση να δεχτώ την πρόταση γιατί όταν σε ζητάει ο Ολυμπιακός δεν μπορείς να αρνηθείς. Είναι η ομάδα της καρδιάς μου, είμαι από μικρός Ολυμπιακός και είμαι πολύ ευτυχισμένος που βρίσκομαι εδώ και δεν το αλλάζω με τίποτα».

Οι διαφορές ανάμεσα στη ζωή στα Γιάννενα και στην Αθήνα;

«Η διαφορά ανάμεσα στα Ιωάννινα και στην Αθήνα είναι αρκετά μεγάλη! Στην Αθήνα και στο πρωτάθλημα όπου είμαι εγώ, στην ΕΣΚΑΝΑ, υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός και ένα πολύ καλό μπασκετικό επίπεδο. Στα Ιωάννινα όπου είναι μια μπασκετική πόλη το επίπεδο ήταν αρκετά χαμηλότερο και για αυτό τον λόγο έφυγα από εκεί. Όσο αναφορά τις δυσκολίες που συνάντησα όταν ήρθα στην Αθήνα: Η προσαρμογή μου στην  ζωή της Αθήνας αλλά και στην ομάδα του Ολυμπιακού ήταν πολύ εύκολη. Προσαρμόστηκα κατευθείαν στους ρυθμούς της Αθήνας αλλά και πολύ εύκολα στην ομάδα όπου οι συμπαίχτες μου με βοήθησαν πολύ».

Ποιος είναι ο μεγάλος σου στόχος;

«Ο στόχος μου είναι να παίξω στο αντρικό του Ολυμπιακού και να καθιερωθώ στις εθνικές ομάδες. Αγαπημένος μου παίχτης είναι ο Πρίντεζης διότι  μου αρέσει το στυλ παιχνιδιού του και προσπαθώ να βλέπω στοιχεία από εκείνον ώστε μια μέρα να τα κάνω και εγώ.  Είμαι άνθρωπος όπου του αρέσει η δουλεία και όταν βάλω κάτι ως στόχο θέλω να το πετύχω. Τα όνειρα μου είναι μεγάλα αλλά και οι προσδοκίες μου επίσης».

Περιέγραψε μας μια μέρα σου

«Μια καθημερινή μου μέρα είναι η εξής : Αρχικά το πρωί πηγαίνω στο Ιδιωτικό σχολείο του Κωστέα Γείτονα στην Παλλήνη. Επιστρέφω σπίτι στις 4, τρώω κάτι ελαφρύ (μια μπάρα δημητριακών για παράδειγμα) και στις 5 πηγαίνω στο γήπεδο για την προπόνηση που είναι στις 6:30. Πρέπει να είμαι εκεί από πολύ νωρίς για να κάνω τις διατάσεις μου και την ενδυνάμωση μου. Όταν επιστρέψω σπίτι προσπαθώ να κάνω τα μαθήματα μου διότι το σχολείο είναι πολύ σημαντικό για την ζωή του ανθρώπου. Ξεκίνησα το μπάσκετ στην ηλικία των 4-5 αν θυμάμαι καλά καθώς από μικρός μου άρεσε το συγκεκριμένο άθλημα. Είναι μεγάλη μου τιμή όπου ένας σύλλογος όπως ο Ολυμπιακός ενδιαφέρθηκε για εμένα και μου έδωσε την ευκαιρία να ζήσω το όνειρο μου. Θα κάνω τα πάντα ώστε να ικανοποιήσω του ανθρώπους του».

Σε ποια θέση σου αρέσει να αγωνίζεσαι;

«Μου αρέσει να παίζω εξίσου στο 4 και στο 3 αλλά η θέση όπου θέλω να παίξω στο μέλλον είναι το 3»

24 δευτερόλεπτα με τον Ανδρέα Τσουμάνη

Αγαπημένη ταινία : Ρόκι
Αγαπημένος ηθοποιός : Σταλόνε
Αγαπημένο τραγούδι : Θύμωσε απόψε η καρδιά
Αγαπημένος τραγουδιστής : Βασίλης Καρράς ,Νίκος Οικονομόπουλος ,Νίκος Βέρτης
Το ψυγείο σου έχει πάντα μέσα :Φρούτα και λαχανικά
Χόμπι : Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο
Αγαπημένη ομάδα : Ολυμπιακός
Αγαπημένη ομάδα NBA : SPURS
Aγαπημένο φαγητό : Σνίτσελ με πατάτες
Φαγητό που δεν σου αρέσει : Φάκες, γενικά τα όσπρια
Αγαπημένος ήρωας κόμικ : Ντόναλντ Ντακ
Αγαπημένο χρώμα : Κόκκινο
Καλύτερη στιγμή στην καριέρα μου μέχρι τώρα :  Η μεταγραφή μου στον Ολυμπιακό
Ιδανικός προορισμός για διακοπές : Σύβοτα
Αγαπημένος παίκτης: Βασίλης Σπανούλης
Ο Καλύτερος συμπαίκτης που είχες: Δημήτρης Γεωργίου
Ο Δυσκολότερος αντίπαλος: Ο εαυτός μου
Το πρώτο πράγμα που κάνεις το πρωί: Πατάω αναβολή στο ξυπνητήρι
Τελευταίο πράγμα πριν κοιμηθείς : Το σταυρό μου
Αγαπημένο ζώο: Σκύλος
Παρατσούκλι : Τσουμ
Αγαπημένο νούμερο φανέλας: 7
Η τελευταία κίνηση που κάνεις πριν βγεις από τα αποδυτήρια για τον αγώνα: Κάνω τον Σταυρό μου

Μπάσκετ για σένα είναι: Κομμάτι της ζωής μου, τρόπος ζωής

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια