Καρλάφτης VS Καρλάφτη στο Πανελλήνιο Νεανίδων

Η τελευταία αναμέτρηση του 30ου Πανελληνίου Πρωταθλήματος Νεανίδων μεταξύ Πρωτέα Βούλας και Ηροδότου μπορεί να έκρινε τον τίτλο, αλλά είχε και μια… οικογενειακή μάχη.







Ο τεχνικός των Κρητικών Σπύρος Καρλάφτης βρέθηκε αντίπαλος με την κόρη του Ρένια, η οποία αποτελεί ένα από τα βασικά στελέχη του Πρωτέα.

Τα συναισθήματα ήταν πολλά και από τις δύο πλευρές, καθώς αμφότεροι έπρεπε να παλέψουν για το καλύτερο με την ομάδα τους. Ήταν αντίπαλοι για πρώτη φορά στην αθλητική τους ζωή σε ένα παιχνίδι ιδιαίτερα σημαντικό. 

«Δεν πίστευα ποτέ ότι θα βρεθώ αντίπαλος με τη Ρένια. Ήταν πολύ ευχάριστο το συναίσθημα να παίξω αντίπαλος με την κόρη μου. Δεν υπήρξα ποτέ προπονητής της, παρά μόνο πριν από δύο χρόνια και για ελάχιστο διάστημα. Τη βοήθησα βέβαια στα πρώτα της βήματα όταν ξεκίνησε το μπάσκετ. Ήμουν δίπλα της και είμαι πολύ ικανοποιημένος που έζησα και αυτή την εμπειρία», ήταν τα λόγια του Σπύρου Καρλάφτη λίγο μετά το τέλος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Νεανίδων που είδε την κόρη του να κατακτά τον τίτλο.

Όσο για το πώς έζησε αυτή την κόντρα είπε: «Εσύ κοιτάς την ομάδα σου εκείνη τη στιγμή. Δεν σκέφτεσαι ότι είναι αντίπαλος η κόρη σου και προσπαθείς το καλύτερο για την ομάδα σου. Αλλά τα συναισθήματα είναι λίγο περίεργα που δεν μπορώ να τα εκφράσω. Πριν τον αγώνα δεν της είπα τίποτα. Μόνο καλό παιχνίδι όπως λέω σε όλα τα παιδιά».

Η Ρένια Καρλάφτη ήξερε ότι έπρεπε να κερδίσει τον πατέρα της για να αναδειχθεί πρωταθλήτρια με τον Πρωτέα Βούλας. «Ήταν πραγματικά δύσκολο. Στο ζέσταμα όταν είδα τον πατέρα μου στον απέναντι πάγκο αισθάνθηκα και χαρά και λύπη. Ήταν περίεργο το συναίσθημα αυτό, αλλά εγώ έπρεπε να παίξω. Φυσικά ο πατέρας μου είναι το στήριγμά μου. Του χρωστάω αυτό που είμαι και ότι μπορώ να παίζω μπάσκετ. Και στη μητέρα μου μου φυσικά το ίδιο, καθώς με έχουν στηρίξει και οι δύο. Ένιωσα και άσχημα και όμορφα, αλλά έπρεπε να παίξω για την ομάδα μου», ανέφερε η παίκτρια του Πρωτέα Βούλας.


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια