Στα χνάρια του Αντετοκούνμπο ο Κώστας Μήτογλου

Είναι από τους παίκτες που επέλεξαν συνειδητά την αμερικάνικη προοπτική. Ο λόγος για τον Κωνσταντίνο Μήτογλου που αποκαλύπτεται στο www.metrosport.gr  και τον Στέλιο Παρθενάκη:





«Ο Κωνσταντίνος Μήτογλου αποκαλύπτεται στη Metrosport για το μέλλον του, μένει  στο Wake Forest, πατάει καλά στα πόδια του και κλείνει τα αυτιά του σε προτάσεις από Ελλάδα και Ευρώπη

Βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη για περίπου 15 ημέρες και το καλοκαίρι  θα τον βρει ξανά στο Ουίνστον Σέιλεμ , μια πόλη 400000 κατοίκων, γνωστή για τα τσιγάρα της και  τον καπνό.

Είναι από τους παίκτες που επέλεξαν συνειδητά την αμερικάνικη προοπτική. Φέτος, διένυσε την δεύτερη του χρονιά και φανερά βελτιωμένος, τόσο στο αγωνιστικό, αλλά και στο σωματικό κομμάτι, δείχνει αρκετά συνειδητοποιημένος από την επιλογή του. «Η χρονιά φέτος πολύ εποικοδομητική.

Όποτε πάς στο γήπεδο πρέπει να είσαι έτοιμος για προπόνηση. Δε θέλω να δίνω δικαιώματα. Στις ΗΠΑ δε σταματάει ποτέ η δουλειά. Ηθελα να βελτιώσω το παιχνίδι μου και να αποκτήσω περισσότερο μυϊκή δύναμη. Νομίζω ότι ως ένα βαθμό τα κατάφερα. Ο κόουτς Μάνινγκ με χρησιμοποιεί περισσότερο στη θέση 3-4 και όποτε υπάρχει ανάγκη στη 5, αλλά σπάνια. Είμαι πολύ ικανοποιημένος από τη φετινή χρονιά» λέει αρχικά στην Metrosport.

Σκιά του, βέβαια, ο μπαμπάς Δημήτρης, παλιός παίκτης του ΠΑΟΚ, που είναι πάντα κοντά του και  τον συμβουλεύει. «Δεν κατορθώσαμε να μπούμε στις καλύτερες 64 ομάδες του τουρνουά, αλλά μπορούσαμε και πολύ καλύτερα. Το NCAA είναι ένα πολύ απρόβλεπτο Πρωτάθλημα και χαρακτηριστικό είναι ότι σε κάθε εντός έδρας αναμέτρηση είχαμε 10000 φιλάθλους. Είναι ένα πολύ ωραίο συναίσθημα. Πλέον, όμως, όσο μπαίνει πιο ψηλά στο έτος, πρέπει να είσαι πολύ πειθαρχημένος και να δουλεύεις σε όλα τα κομμάτια που σου ζητάει το τεχνικό τιμ».

«Δε φεύγω από το Κολέγιο, θέλω να ολοκληρώσω αυτό που ξεκίνησα»

Ο 20χρονος παίκτης βρέθηκε χθες  στην ΧΑΝΘ και στη συνέχεια ήρθε στο ραντεβού μας. Είναι η πρώτη φορά που κάθισε τόσες πολλές ημέρες και δε θέλησε και πολύ να συνηθίσει την Θεσσαλονίκη, που τόσο του έχει αγαπήσει. «Μου λείπει πολύ η οικογένεια μου. Είμαστε πολύ δεμένοι και πραγματικά είναι πολύ δύσκολο να είσαι μακριά. Όμως, με στηρίζουν στην επιλογή μου και αυτό για μένα είναι το σημαντικότερο. Η Θεσσαλονίκη παραμένει μια πανέμορφη πόλη».

Πλέον, έχει περισσότερες διεξόδους, τόσο με την ελληνική κοινότητα της πόλης που μένει, αλλά και με την υπόλοιπη ομάδα. «Στο Ουίνστον Σέιλεμ υπάρχουν περίπου 150 οικογένειες. Εχω αναπτύξει πολύ καλή σχέση με μια ελληνική οικογένεια, που μου έχουν σταθεί πάρα πολύ και τους έχω γνωρίσει και στους δικούς μου. Είναι πραγματικά πολύ σημαντικό πόσο πιστοί είναι στις παραδόσεις και στα έθιμα της Ελλάδας οι  Έλληνες του εξωτερικού. Με βοηθάει πάρα πολύ να είμαι μαζί τους κάθε Κυριακή στην εκκλησία».

Τη Δευτέρα υπάρχει προγραμματισμένη επιστροφή. «Στις σπουδές μου έχω επιλέξει την ψυχολογία. Έχω βελτιώσει σημαντικά και τους βαθμούς μου, οπότε γενικά είμαι ευχαριστημένος, αφού θεωρούμαι student-athlete. Πρέπει να είσαι πολύ συνεπής».

Ο Αντετονκούμπο, το ΝΒΑ και οι προτάσεις

Οι αγωνιστικές υποχρεώσεις ολοκληρώθηκαν στις 15 Μαρτίου. Έχοντας ελεύθερο χρόνο πήγε και είδε τον πρώτο αγώνα ανάμεσα σε Ατλάντα και  Βοστώνη. «Οδήγησα περίπου 5 ώρες, στις ΗΠΑ όλα τα αυτοκίνητα είναι αυτόματα. Η αλήθεια είναι δεν ενθουσιάστηκα με αυτό που είδα.  ΤΟ ΝΒΑ είναι τελείως διαφορετικό Πρωτάθλημα».

Όσο για τον Γιάννη Αντετονκούμπο. «Πραγματικά τον θαυμάζω και είναι το πρότυπο μου. Είναι ένα παράδειγμα και θα ήθελα πολύ να βελτιωθώ όπως αυτό. Δεν έτυχε να τον γνωρίσω, αλλά είναι  ένα μέγεθος για το ΝΒΑ».

Μάλιστα, μόλις αναφέραμε το όνομα του “Greek Freak” φώτισε το πρόσωπό του.  Οσο για το γενονός ότι είναι μεταγραφικός στόχος ομάδων.«Υπάρχουν προτάσεις, όχι κάτι συγκεκριμένο από Ελλάδα και Ευρώπη. Όμως, θέλω να ολοκληρώσω και την τρίτη χρονιά, Δεν πρόκειται να φύγω από Wake Forest. Αυτό είναι ξεκάθαρη απόφαση και προετοιμάζομαι πλέον για την καλοκαιρινή προετοιμασία».

Η σημασία της παρουσίας του Ντάνι Μάνινγκ

Ο νεαρός Μήτογλου είναι πλέον τελείως διαφορετικός σε σχέση με αυτό που ήταν πριν δύο χρόνια. Πήρε κιλά, βελτίωσε το παιχνίδι του και  τη σωματοδομή του. Ο τεχνικός της ομάδας Ντάνι Μάνινγκ αγωνιζόταν στην ίδια θέση. «Ο Ντάνι  Μάνινγκ έχει τετραετές συμβόλαιο και συμπίπτει με την δικιά μου τετραετία. Αυτό είναι καθοριστικό για μένα. Είμαι μέσα στους παίκτες που πιστεύει και αυτό μετράει πολύ. Δουλεύουμε πολύ στην προπόνηση και  πλέον τα δεδομένα είναι τελείως διαφορετικά στο τρίτο έτος.  Τι θα γίνει την επόμενη χρονιά είναι άλλη υπόθεση. Σκοπός μου είναι συνεχίσω να δουλεύω με χαμηλούς τόνους και να βελτιωθώ σαν αθλητής. Δεν είναι βέβαια καθόλου εύκολο, αλλά πλέον έχω κάνει περισσότερες διασυνδέσεις και προσπαθώ να έχω κάποιες διεξόδους.  Πάνω από όλα να έχουμε την υγεία μας και με ενδιαφέρει να βλέπω την κάθε χρονιά ξεχωριστά».

Οι συμβουλές του αγέραστου Ντάνκαν

Ο τριτοετής από του χρόνου παίκτης του Wake Forest είχε την πολυτέλεια, αλλά και την φοβερή εμπειρία να αγωνιστεί σε προπονητικά τεστ με αντιπάλους τον Τιμ Ντάνκαν και τον Κρις Πολ. «Ήταν μια πολύ διδακτική διαδικασία. Είναι απίστευτο πόσο εύκολο είναι να παίζεις  με τέτοιους παίκτες. Μπορεί να ήταν αντίπαλοι, αλλά η μπασκετική τους εξυπνάδα είναι τέτοια, ο τρόπος που αξιοποιούν τους συμπαίκτες του». Φυσικά, δεν έχασε τη δυνατότητα  να μιλήσει με τον Ντάνκαν, που παίζουν στην ίδια θέση. « Μου έδειξε πως μπορώ να χρησιμοποιώ καλύτερα τα πόδια μου, για να βγάζω έξω τον αντίπαλο ψηλό στο low post. Μου εξήγησε μάλιστα ότι το πιο σημαντικό κομμάτι είναι τα πόδια για τον ψηλό. Κρατάω τις συμβουλές σαν μυστικό και νιώθω ευλογημένος που είχα αυτήν την ευκαιρία”.

Οι Μπαχάμες  και η Χαβάη

Πριν από την έναρξη της νέας χρονιάς το Wake Forest θα επισκεφθεί τις Μπαχάμες για παιχνίδια, ενώ θα συμμετάσχει και σε ένα μεγάλο διεθνές τουρνουά. Έχει μεταβεί και στην Χαβάη. Μέρος που του έκανε φοβερή εντύπωση και  δε τη βγάζει από το μυαλό του. «Η αλήθεια είναι ότι στις ΗΠΑ μπορείς να κάνεις και δεις πράγματα που δεν τα έχεις στην Ευρώπη».

Οι ξεχωριστές εμφανίσεις και τα ντραφτ

Απέναντι στο Ντιουκ του θρυλικού Μάικ Σιζέφσκι φέτος ο Μήτογλου είχε 7 πόντους, 12 ριμπάουντ και 2 ασίστ, ενώ κόντρα στο Ιντιάνα τέλειωσε το ματς με 18 πόντους και 8 ριμπάουντ. «Αυτές ήταν δυο από τις καλύτερές μου στιγμές φέτος γιατί αισθάνθηκα ότι βοήθησα πολύ την ομάδα σε όλους τους τομείς».  Όσο για τα ντραφτ. «Είναι μια διαδικασία τελείως διαφορετική στο μυαλό των Αμερικανών, όπως και η πιθανότητα να αγωνιστείς στο ΝΒΑ. Με ενδιαφέρει να βελτιωθώ ακόμη πιο πολύ, είμαι απόλυτα συνειδητοποιημένος για την επιλογή μου. Τα ντραφτ και η πιθανότητα του ΝΒΑ είναι κάτι μακρινό και προσωπικά δε βρίσκεται στις προτεραιότητές μου».

Το buzzer beater και οι πολλοί τραυματισμοί


Μια συγκεκριμένη ήττα με ένα απίστευτο buzzer beater ήταν καθοριστική. «Μας πίκρανε η ήττα από το Βιρτζίνια» λέει χαρακτηριστικά.«Η φετινή χρονιά για την ομάδα ήταν μέτρια. Ξεκινήσαμε πολύ καλά, μπήκαμε στις top 25 ομάδες στα πρώτα 10 παιχνίδια αλλά στη διάρκεια της σεζόν είχαμε πολλούς τραυματισμούς με αποτέλεσμα αυτό να αλλάξει τους αγωνιστικούς μας ρυθμούς. Αυτό μας έκανε να χάσουμε κάποια κρίσιμα παιχνίδια οπότε δεν πήραμε αυτό που περιμέναμε. Το παιχνίδι που μας πίκρανε περισσότερο ήταν η ήττα από το Βιρτζίνια. Ηταν ένα πολύ κρίσιμο και καθοριστικό για την πορεία μας ματς, το οποίο χάσαμε στην έδρα μας με buzzer beater τρίποντο. Μας πόνεσε πολύ διότι χάσαμε για έναν πόντο» λέει. Όμως, κρατούμε τα θετικά σημεία και θέλουμε να παρουσιαστούμε πιο ενισχυμένοι την επόμενη χρονιά».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια