Παρελθόν από τις κορασίδες του Αρη ο Τάσος Τζιότζιος-Συγκινητική επιστολή στο μπλογκ

Δεν θα συνεχίσει τη νέα χρονιά στις κορασίδες του Αρη ο Τάσος Τζιότζιος όπως φαίνεται από την επιστολή που απέστειλε στο μπλογκ και στην οποία αναφέρει τα εξής:








«Ακόμη ένας κύκλος έκλεισε. Ακόμη ένα ταξίδι τελείωσε. Μετά από τέσσερα συνεχόμενα χρόνια (ατομικό ρεκόρ) στην ομάδα κορασίδων του Αρη  και μιας σεζόν στην ομάδα των γυναικών και των νεανίδων ήρθε το τέλος.  Ένα ταξίδι με καταστάσεις και συναισθήματα, αρνητικά και θετικά σε υπερθετικό βαθμό. Αλλά και με αγάπη πολύ αγάπη και πολύ μεράκι. 

Ευχαριστώ τον κ. Νίκο Λεκίδη εξ αιτίας του οποίου ξεκίνησε αυτό το ταξίδι. Ευχαριστώ ιδιαίτερα τον κ. Αλέκο Γιαννούσιο γιατί χωρίς αυτόν δεν θα συνεχιζόταν και δεν θα υπήρχαν οι κορυφαίες του στιγμές (δύο πανελλήνια πρωταθλήματα). Ευχαριστώ την τελευταία έφορο του τμήματος κα. Ελένη Δημητρίου γιατί συνέβαλλε τα μέγιστα στην ολοκλήρωση της σεζόν 2015-16. Ευχαριστώ τον Αρη για τις εγκαταστάσεις, το όνομα και τη φανέλα τα οποία τιμήσαμε με όλη μας την ψυχή.

Ευχαριστώ τους γονείς των παιδιών και φανατικούς φιλάθλους μας για το υπέροχο κλίμα που βοήθησαν να διαμορφωθεί όλα αυτά τα χρόνια μέσα και έξω από την ομάδα παρ΄όλες τις ιδιοτροπίες μου (προπονήσεις που δεν τελείωναν), τις γεωγραφικές μετακινήσεις και ότι άλλο δύσκολο. Πάνω απ΄ όλα όμως ευχαριστώ τα κορίτσια μου, τις κοριτσάρες μου, τις κόρες μου. Για τις απίστευτες στιγμές που μου χαρίσατε! Για τα συναισθήματα που έζησα καθημερινά μαζί σας!  Για την αγάπη που μου δείξατε! Θέλω να γράψω κι άλλα αλλά δεν μπορώ. Ίσως το σύμπαν συνωμοτήσει και ξανασυναντηθούμε κάποτε. Καλό δρόμο.

Συμβουλή  προς νέους προπονητές: Μάθετε στους αθλητές και τις αθλήτριές σας να τριπλάρουν, να πασάρουν, να σουτάρουν και θα βελτιωθούν πέντε φορές. Δώστε τους αγάπη και μεράκι και θα βελτιωθούν δέκα φορές».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια