Ο τίτλος των νεανίδων της ΕΚΑΣΑΜΑΘ στην Ασπίδα Ξάνθης

Η Ασπίδα Ξάνθης κατέκτησε το πρωτάθλημα νεανίδων της ΕΚΑΣΑΜΑΘ μετά την εκτός έδρας νίκη της επί των Πάνθηρων Καβάλας με 51-39. Ετσι έκανε το 7/7 και ο αγώνας της τελευταίας αγωνιστικής αποκτά τυπική σημασία..




Δεκάλεπτα: 9-15, 17-21, 30-35, 39-51
Διαιτητές: Ανεστάκης-Σαρόγλου Χ.
ΠΑΝΘΗΡΕΣ ΚΑΒΑΛΑΣ(Καρατσομπάνης): Συροπούλου, Κερανοπούλου 2, Χασάπη 2, Βαμβούρη 5(1), Μαρμαλίδου, Γιαχολάρι 10(1), Κακλαμάνου 12(1), Κατσαμακίδου, Ζηπίδου 2, Σεϊτανίδου, Αντριέβσκα, Παπουτσή 6
ΑΣΠΙΔΑ ΞΑΝΘΗΣ (Καρά Αχμέτ): Μεχμέτ Ουστά 5(1), Παυλάκη 2, Κουτρούβελη 2, Βουδούρη, Μαμαλίγκατζη 20(1), Αντικουλάνη, Αραμπατζή Ε. 2, Χαλκίδου 20, Εμβέρ Σουλεϊμάν, Μπονόβα, Αχμέτ Ογλού, Αραμπατζή Ζ.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια