Η Ασπίδα Ξάνθης κατέκτησε το πρωτάθλημα νεανίδων της
ΕΚΑΣΑΜΑΘ μετά την εκτός έδρας νίκη της επί των Πάνθηρων Καβάλας με 51-39. Ετσι
έκανε το 7/7 και ο αγώνας της τελευταίας αγωνιστικής αποκτά τυπική σημασία..
Δεκάλεπτα: 9-15, 17-21, 30-35, 39-51
Διαιτητές:
Ανεστάκης-Σαρόγλου Χ.
ΠΑΝΘΗΡΕΣ
ΚΑΒΑΛΑΣ(Καρατσομπάνης): Συροπούλου, Κερανοπούλου 2, Χασάπη 2, Βαμβούρη
5(1), Μαρμαλίδου, Γιαχολάρι 10(1), Κακλαμάνου 12(1), Κατσαμακίδου, Ζηπίδου 2,
Σεϊτανίδου, Αντριέβσκα, Παπουτσή 6
ΑΣΠΙΔΑ ΞΑΝΘΗΣ (Καρά
Αχμέτ): Μεχμέτ Ουστά 5(1), Παυλάκη 2, Κουτρούβελη 2, Βουδούρη, Μαμαλίγκατζη
20(1), Αντικουλάνη, Αραμπατζή Ε. 2, Χαλκίδου 20, Εμβέρ Σουλεϊμάν, Μπονόβα,
Αχμέτ Ογλού, Αραμπατζή Ζ.

















0 Σχόλια