Πρόκριση στους «οκτώ» παρά την ήττα για τους εφήβους της ΧΑΝΘ

Στον επαναληπτικό αγώνα για την Πέμπτη φάση του εφηβικού πρωταθλήματος της ΕΚΑΣΘ, η ομάδα της ΧΑΝΘ  ηττήθηκε εντός έδρας  από την ομάδα της ΕΚ Σταυρούπολη με 54-58.





Η ήττα όμως αυτή δεν στοίχισε, αφού στον πρώτο αγώνα είχαν επικρατήσει με οκτώ πόντους και έτσι προκρίθηκαν στις οκτώ καλύτερες ομάδες του πρωταθλήματος όπου και θα αντιμετωπίσουν τη Νέα Ραιδεστό.

Δεκάλεπτα: 12-15, 30-25, 44-41, 54-58
Διαιτητές: Μπίκης-Τσαλκιτζής Αρ.
ΧΑΝΘ (Καρδομάτης): Φυλακτός 3(1), Παπαπασχάλης 5,  Ιωαννίδης 4,  Βελέντζας 8(1), Ερμείδης Π. 16(4), Αγραφιώτης 9(1), Αναγνωστόπουλος  3, Κουτσοκώστας 6,  Ερμείδης Δ., Δημητρακόπουλος.
ΕΚ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ (Κουργιαννίδης): Ταβλαρίδης 9(3), Στόϊκος 2,  Καζαντζόγλου 6,  Δοξάκης 5,  Δαμιανίδης 5,  Πασχαλίδης,  Κυριακίδης 11(1), Τετράδης 20(2).

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια