Ο προπονητής του τμήματος νεανίδων της Ασπίδας Ξάνθης
Νεδήμ Καρά Αχμέτ δήλωσε για την κατάκτηση του τίτλου του πρωταθλητή στην
ΕΚΑΣΑΜΑΘ τα ακόλουθα:
«Με αφορμή την κατάκτηση του πρωταθλήματος νεανίδων της ΕΚΑΣΑΜΑΘ,
μία αγωνιστική πριν την λήξη των αγωνιστικών υποχρεώσεων του τμήματος, νιώθω
την υποχρέωση να ευχαριστήσω θερμά όλες τις αθλήτριες του τμήματος, που
κατέβαλλαν τεράστια προσπάθεια και αντιπροσώπευσαν επάξια τον σύλλογο μας
φτάνοντας σε αυτή την μεγάλη επιτυχία.
Επίσης όλες τις αθλήτριες του γυναικείου τμήματος, των
τμημάτων υποδομής, τους γονείς, την διοίκηση του συλλόγου, τους συνάδελφους
προπονητές της Ασπίδας, τα ΜΜΕ για την πολύτιμη βοήθεια του καθενός με τον δικό
του τρόπο.

















0 Σχόλια