Καπογιάννη: «Ασχολούμαστε με τις δηλώσεις μου αντί για τα επεισόδια»

Τα πράγματα στην θέση τους θέλησε να βάλει η Ελένη Καπογιάννη μέσω δηλώσεων της στο Action 24, αναφορικά με όσα έχουν συμβεί το τελευταίο διάστημα με τις δηλώσεις της στο «Φως», για τα όσα είπε στις παίκτριές της στα αποδυτήρια του κλειστού της Λευκάδας και στο ημίχρονο της αναμέτρησης του τελικού με τον Παναθηναϊκό. Αναλυτικά:

«Ήμασταν σαφώς επηρεασμένοι στο ημίχρονο και ήμασταν πίσω με δέκα πόντους και φυσικά ήταν ένας τρόπος για ενθαρρύνω την ομάδα μου. Δεν νομίζω δηλαδή κανένας μέσα από το αποδυτήρια δεν μιλάει «γαλλικά». Ηταν σε πολύ αθλητικό επίπεδο. Είμαι 30 χρόνια στα γήπεδα και ως αθλήτρια και ως προπονήτρια. Εχω αποδείξει και τον χαρακτήρα μου και το ποιόν μου. Νομίζω ότι σέβομαι κάθε αντίπαλο και την κάθε προσπάθεια που κάνει. Προς θεού δηλαδή ούτε καν να χλευάσω και να προσβάλω δεν ήθελα να σκεφτώ έτσι. Χάνουμε όμως την ουσία. Και κακώς μεταφέρθηκε αυτούσιο αυτό στην συνέντευξή μου. Αυτό είναι η αλήθεια.

Όμως η ουσία δεν είναι το τι είπα εγώ στα αποδυτήρια με καθαρά αγωνιστικό ύφος ώστε να τονώσω εγώ την ομάδα μου. Αλλά το ότι έχουμε αφήσει τα επεισόδια κατά μέρους που κινδύνεψαν και ζωές και καταστράφηκαν περιουσίες και έχουμε σταθεί σε μία δήλωση. Εννοείται πως είναι λάθος που μεταφέρθηκε έτσι αλλά δεν έκανα κάποιο λάθος. Δεν θίγω τον νόμο, μιλάω στις αθλήτριές μου όπως ο κάθε προπονητής και στον αθλητισμό δεν είναι τα πάντα… εκκλησία».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια