«24 δευτερόλεπτα» με την Γωγώ Κανταρά

Σημερινή καλεσμένη των 24 δευτερολέπτων του http://www.basket247.gr/ ήταν η Γωγώ Κανταρά. H 23χρόνη με ύψος 1.74 πλέι-μέικερ ξεκίνησε την καριέρα της το 2000 από τον Ηρακλή. Το 2007 έπαιξε στον Θερμαϊκό Θέρμης ενώ το 2008 μέχρι και το 2012 και πάλι στον Ηρακλή. Την περίοδο 2012-2013 στον Άρη ενώ από το 2013 μέχρι και σήμερα με τα χρώματα της Νίκης Λευκάδας.

24.Αγαπημένη ταινία: The equalizer

23.Αγαπημενος ηθοποιός: Gerand Butler

22.Αγαπημένο τραγούδι: Δεν υπάρχουν άγγελοι

21.Αγαπημένος τραγουδιστής: Αντώνης Ρέμος

20.Το ψυγείο σου έχει πάντα μέσα: Γιαούρτι

19.Χόμπι: Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο

18.Αγαπημένη ομάδα: Ολυμπιακός

17.Αγαπημένη ομάδα ΝΒΑ: Golden State Warriors

16.Αγαπημένο φαγητό: Γεμιστά (αγαπημένα της μαμάς)

15.Φαγητό που δεν σου αρέσει: Μπάμιες

14.Αγαπημένος ήρωας Κόμικ: Ταζ

13.Αγαπημένο χρώμα: Μπλε

12.Καλύτερη στιγμή στο μπάσκετ μέχρι στιγμής: Άνοδος στην Α κατηγορία με την Εθνική ομάδα στο Μίσκολτς(ήμουν στην καλύτερη πεντάδα)

11.Ιδανικός προορισμός για διακοπές: Χαλκιδική

10.Αγαπημένος παίκτης: Σπανούλης

9.Η Καλύτερη συμπαίκτρια που είχες: Με όλους όσους συνεργάστηκα

8.Ο Δυσκολότερος αντίπαλος: Ο εαυτός μου

7. Το πρώτο πράγμα που κάνεις το πρωί: Κοιτάω το κινητό μου

6.Τελευταίο πριν κοιμηθείς: Ξυπνητήρι στο κινητό μου

5.Αγαπημένο ζώο: Σκύλος-Λαμπραντόρ

4.Παρατσούκλι:Δεν έχω

3.Αγαπημένο νούμερο φανέλας: 7

2.Η τελευταία κίνηση που κάνεις πριν βγεις από τα αποδυτήρια για τον αγώνα: Ελέγχω τα κορδόνια μου και τα μαλλιά μου.


1.Μπάσκετ για σένα είναι: Τρόπος ζωής

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια