Βουλγαράκη: «Καλό κλίμα, άψογη διοίκηση και εξαιρετικό προπονητικό τιμ τα μυστικά της ανόδου στην Α1 γυναικών»

Συνέντευξη παραχώρησε η Κλέλια Βουλγαράκη στο επίσημο fb page της ομάδας της, ARIS Women Basketball CLUB μετά την εξασφάλιση της ανόδου στην Α1 γυναικών και τη νίκη επί του ΠΑΣ Γιάννινα στο «Αλεξάνδρειο», στην οποία αναφέρει τα εξής:










Κλέλια πως ξεκίνησες να ασχολείσαι με το μπάσκετ;

«Πήγαινα από μικρή μαζί με τον μεγαλύτερο μου αδερφό και παίζαμε στο ανοιχτό γήπεδο της γειτονιάς. Όταν ο αδερφός μου αποφάσισε να γραφτεί σε ομάδα ζήλεψα, έτσι πήγα και εγώ στην ακαδημία μπάσκετ του Πανοράματος».

Τι σου αρέσει στο μπάσκετ;

«Μου αρέσει γιατί είναι ένα άθλημα με επαφή, έχει γρήγορες εναλλαγές και επιφυλάσσει πολλές εκπλήξεις από την αρχή μέχρι και το τελευταίο δευτερόλεπτο. Επίσης, μου αρέσει το γεγονός ότι απαιτεί γρήγορη σκέψη και μυαλό».

Όταν ξεκίνησες ποια παίκτρια είχες ως πρότυπο και τώρα ποια είναι η αγαπημένη σου παίκτρια;

«Δεν μπορώ να πω ότι είχα κάποιο συγκεκριμένο πρότυπο. Δεν κοιτάω να μοιάσω σε κάποια παίκτρια, αλλά να βελτιώσω τις δικές μου προσωπικές αδυναμίες αλλά και τα δυνατά χαρακτηριστικά του παιχνιδιού μου».

Έχεις αγωνιστεί και για την Εθνική Ελλάδας. Πως ήταν αυτή η εμπειρία;

«Το γεγονός ότι φόρεσα το εθνόσημο είναι σίγουρα πολύ μεγάλη τιμή και χαρά για κάθε αθλητή. Η κλήση μου στις εθνικές ομάδες είναι μια αναγνώριση και επιβράβευση των κόπων μου. Είχα την ευκαιρία να αγωνιστώ εναντίον κορυφαίων αθλητριών κάτι που μου έδωσε κίνητρο για σκληρότερη δουλειά».

Ποία είναι η καλύτερη σου στιγμή μέχρι τώρα;

"Η καλύτερη στιγμή μου ήταν η κατάκτηση του πρωταθλήματος νεανίδων με την ομάδα της ΜΕΝΤ. Είχαμε πολύ δεμένη ομάδα και η συμμετοχή στο πανελλήνιο πρωτάθλημα το 2010 ήταν κάτι που το θέλαμε πολύ».

Στον Αρη είσαι φέτος για πρώτη χρονιά. Πως σου φαίνεται η ομάδα;

Ενιωσα πολύ οικεία από την αρχή, κάτι στο οποίο συντέλεσαν οι προπονητές ,οι παίκτριες αλλά και η διοίκηση. Η ομάδα φέρει ένα "βαρύ" όνομα και στέκεται αντάξια των προσδοκιών σε όλα τα επίπεδα».

Έχετε πετύχει κάτι πολύ σημαντικό έως τώρα. Εχετε νικήσει όλα τα παιχνίδια (19 στα 19) και πετύχατε την άνοδο στην Α1, τρεις αγωνιστικές πριν την λήξη του πρωταθλήματος. Πως το καταφέρατε αυτό;

«Χωρίς να έχει τελειώσει ακόμη η χρονιά, μπορώ με σιγουριά να πω ότι ο απολογισμός ήταν θετικός, καθώς ήδη πετύχαμε την άνοδο στην Α1.

Η ομάδα ήταν ομάδα με όλη τη σημασία της λέξης, είχαμε έμπειρες παίκτριες που καθοδηγούσαν, είχαμε νέες παίκτριες με όρεξη και διάθεση, δεν στηριχτήκαμε σε μια, δεν είχαμε κοπέλες που "τραβούσαν" το σκορ, είχαμε πολλές λύσεις, όταν μια παίκτρια δεν ήταν σε καλή μέρα υπήρχαν άλλες 11 από πίσω για να στηρίξουν. Για το λόγο αυτό ήταν δύσκολο οι αντίπαλες ομάδες να μας αντιμετωπίσουν.

Καλό κλίμα, άψογη διοίκηση και εξαιρετικό προπονητικό τιμ συντέλεσαν επίσης στη φετινή πετυχημένη πορεία της ομάδας».

Ποια είναι τα όνειρα και οι στόχοι σου εντός και εκτός παρκέ;

«Οι στόχοι μου εντός παρκέ είναι να συνεχίσω να απολαμβάνω το άθλημα που με κάνει χαρούμενη με υγεία πάνω από όλα. Όσον αφορά τους στόχους και τα όνειρά μου εκτός γηπέδων είναι να πάρω το πτυχίο μου στο Πολυτεχνείο Ηλεκτρολόγων Μηχανικών όπου φοιτώ και να μπορέσω να εργαστώ στην Ελλάδα».


Δημοσίευση σχολίου

1 Σχόλια

Ο χρήστης Unknown είπε…
Κλέλια σ'αγαπάμε