Παντόπουλος: «Μόνο με την σκληρή δουλειά πετυχαίνεις τους στόχους σου»

Συνέντευξη στο Aris Basketball Academy έδωσε ο παίκτης του εφηβικού τμήματος του Αρη, Ιάσων Παντόπουλος. Διαβάστε τη:











Πως ξεκίνησε η ενασχόληση σου με το μπάσκετ;

«Η ενασχόληση μου με το μπάσκετ ξεκίνησε στη δευτέρα δημοτικού όταν είχα πάει σε έναν αγώνα της τοπικής ομάδας μου να δω τον αδερφό μου που έπαιζε. Με ενθουσίασε το παιχνίδι και δεν άργησα να πάρω την απόφαση να ξεκινήσω και εγώ».

Σου λείπει η Καβάλα; Θεωρείς σωστή την επιλογή σου να μετακομίσεις στη Θεσσαλονίκη;

«Σαφώς και μου λείπει η Καβάλα, καθώς η οικογένεια και οι φίλοι μου βρίσκονται εκεί. Η απόφαση να μετακομίσω στην Θεσσαλονίκη ήταν απόλυτα σωστή ,διότι ήρθα σε ένα πολύ αναγνωρισμένο σύλλογο με ιστορικό παρελθόν στον κόσμο του μπάσκετ. Βρήκα μια νέα οικογένεια, τον Άρη, που με αγκάλιασε αμέσως, όπως και αξιόλογους φίλους και συμπαίκτες που με έκαναν να νιώσω σαν το σπίτι μου».

Λίγο πριν την οριστική μεταγραφή σου στην ομάδα του Άρη, είχες ένα σοβαρό τραυματισμό. Πιστεύεις ότι αυτό σε κράτησε πίσω;

«Η αλήθεια είναι ότι ένας τραυματισμός σίγουρα σε αφήνει πίσω. Εκείνο το διάστημα μου προκάλεσε προβλήματα γιατί είχα μείνει πολύ καιρό εκτός προπονήσεων και αγώνων. Έχασα σημαντικό χρόνο που θα μπορούσα να εκμεταλλευτώ. Παρ' όλα αυτά βρήκα τον τρόπο και την δύναμη να το ξεπεράσω και να πεισμώσω περισσότερο για να επανακτήσω τον χαμένο χρόνο. Σημαντική βοήθεια για εμένα ήταν κάποια άτομα που στάθηκαν δίπλα μου την στιγμή που τους χρειαζόμουν περισσότερο και για αυτό τους ευχαριστώ από καρδιάς».

Ποια είναι τα αγωνιστικά προτερήματά σου και τι πιστεύεις ότι πρέπει να βελτιώσεις περισσότερο;

«Προτέρημα μου είναι ότι κατάλαβα σχετικά νωρίς ότι μόνο με την σκληρή δουλειά πετυχαίνεις τους στόχους σου και ότι τίποτα δεν χαρίζεται. Κάτι που πρέπει να βελτιώσω είναι οι τεχνικές μου επιδόσεις σε υψηλό βαθμό».

Αύριο είναι η τελευταία αγωνιστική της πρώτης φάσης του πρώτου Ομίλου του πρωταθλήματος των Εφήβων. Θωρείς ότι έχετε διορθώσει τα λάθη σας ως ομάδα; Θα μπορέσετε να πραγματοποιήσετε τους στόχους σας;

«Σαν καινούρια ομάδα στην αρχή κάναμε κάποια λάθη, αλλά με το πέρασμα του χρόνου και σκληρής δουλειάς μέσα στο παρκέ καταφέραμε να διορθώσουμε πολλά από αυτά.
Σαν ομάδα έχουμε υψηλούς στόχους και αισιοδοξούμε για την πραγματοποίηση τους. Ο καθένας μας θα κάνει ότι μπορεί για να το καταφέρει».

Ποια είναι τα όνειρα σου εντός και εκτός παρκέ;

«Τα όνειρα μου εντός του παρκέ είναι να καταφέρω μια μέρα να παίξω σε υψηλό επίπεδο και να μπορέσω να αντεπεξέλθω κατάλληλα σε αυτό.
Εκτός παρκέ θα επιθυμούσα να έχω μια καλή και ήσυχη ζωή μαζί με τους κοντινούς μου ανθρώπους με υγεία και χαρά».

Αγαπημένος αριθμός: 14
Αγαπημένος παίκτης: Derrick Rose
Αγαπημένος προορισμός: Αμερική
Αγαπημένο μοτό: Res non verba



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια