Δ. Καλαϊτζίδης: «Θα καταφέρουμε να κερδίσουμε τον ΠΑΟΚ»

Συνέντευξη στο Aris Basketball Academy έδωσε ο αθλητής του παιδικού τμήματος του Αρη, Δημήτρης Καλαϊτζίδης. Διαβάστε τη:











Πως ξεκίνησε η ενασχόληση σου με το μπάσκετ;

«Όταν ήμουν έξι ετών γράφτηκα στην ακαδημία του Άρη, στην οποία έπαιζε ήδη για αρκετά χρόνια ο αμέσως μεγαλύτερος αδελφός μου».

Από την περσινή αγωνιστική σεζόν είχες αρκετά λεπτά συμμετοχής στο παιδικό τμήμα.

Πιστεύεις πως αυτό σε βοήθησε να είσαι πιο έτοιμος απέναντι στις απαιτήσεις του πρωταθλήματος φέτος;

«Οπωσδήποτε με βοήθησε καθώς αγωνιζόμουν με πιο δυνατούς και πιο ολοκληρωμένους παίκτες, αλλά επίσης και να καταλάβω τις συνθήκες ενός ανταγωνιστικού πρωταθλήματος και ενός πιο οργανωμένου παιχνιδιού. Αυτό με έκανε να είμαι πιο "ψαγμένος" στο μπάσκετ και μου έδωσε αυτοπεποίθηση για την φετινή σεζόν».

Είναι εύκολο για ένα παιδί στην ηλικία σου να συνδυάσει το διάβασμα, το σχολείο με τον πρωταθλητισμό;

«Δεν είναι καθόλου εύκολο γιατί και τα δύο πράγματα είναι απαιτητικά και θέλουν να αφιερώσεις κόπο και χρόνο. Όμως αμφότερα μπορούν να σε ανταμείψουν και να σε γεμίσουν ως άνθρωπο».

Ποια είναι τα αγωνιστικά προτερήματά σου και τι πιστεύεις ότι πρέπει να βελτιώσεις περισσότερο;

«Επιθυμία μου είναι να προσπαθώ να διαβάζω τα παιχνίδια και τους αντιπάλους μου όσο πιο καλά μπορώ. Αυτό μαζί με την εκρηκτικότητα μου και το σουτ πιστεύω πως με χαρακτηρίζουν. Εκείνο που χρειάζεται να βελτιώνω συνέχεια είναι η τεχνική μου κατάρτιση σε όλους τους τομείς».

Την Κυριακή πρόκειται να αντιμετωπίσετε για πρώτη φορά φέτος την παιδική ομάδα του ΠΑΟΚ. Πιστεύεις πως θα καταφέρετε να κρατήσετε το αήττητο σας;

«Με τον ΠΑΟΚ πάντα έχουμε ντέρμπι. Πιστεύω όμως ότι θα τα καταφέρουμε να τον νικήσουμε με καλό συντονισμό, συγκέντρωση και καλή άμυνα, πράγματα που έχουμε δείξει ότι μπορούμε να πετύχουμε».

Ποια είναι τα όνειρα σου εντός και εκτός παρκέ;

«Μετά την πολύ όμορφη εμπειρία μου από το ταξίδι στην Αμερική σε camp πέρυσι, όνειρο μου είναι να καταφέρω να συνδυάσω σπουδές και μπάσκετ σε ένα καλό πανεπιστήμιο στις ΗΠΑ».

Αγαπημένος παίκτης: Stephen Curry
Αγαπημένος προορισμός: Σαντορίνη

Αγαπημένο μότο: Dream Big , Work Hard , Stay Humble

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια